לתרומות לחץ כאן

לימוד מקצוע באינטרנט שאינו מסונן

שלום וברכה כבוד הרב
אזהרת חשש לשון הרע, אך לתועלתי ולא מתכוון לגנות ח"ו.

אני מחפש ללמוד מקצוע, מצאתי קורס דרך האינטרנט באנגלית, הבעיה שחלק מהטקסט מסונן על ידי האינטרנט שלי. (עדיין לא רכשתי, זה לא כזה יקר, 300 ש"ח בערך).
מה אפשר לעשות? האם אני יכול להשתמש במחשב של אבא הנמצא בחדר שלו, בזמן שהוא איתי בחדר שלו, ולהשלים את המידע החסר? (כמובן לא אטריד אותו לבוא במיוחד לחדרו)

אני מניח שמה שקורה הוא שלתוכנה יש מילים שהיא אמורה לסנן אוטומטית, אך יכול להיות שזה לא בהכרח מילים לא צנועות ממש, אלא זה תלוי. זה אני חושב חוסם אזכורים של לדוגמה "חברה".

במקרה שלי, הטקסט הוא של לימוד מקצוע הנקרא "בודק תוכנה", ולפי הבנתי מה שנחסם זה דוגמאות שהמורה הביא, דוגמאות מחיי היומיום.

כי תפקיד בודק התוכנה זה לזהות תוצאה בפועל שלא תואמת את התוצאה שציפינו שהתוכנה תעשה (זה נקרא "באג"), אז הוא נתן שם דוגמה להמחיש את העניין של התוצאה שלא תואמת, רק במקום דוגמה שמתרחשת בתוכנה, נתן דוגמאות מחיי היום-יום.

כמו לדוגמה נגיד שידוע שהבן אדם הזה בשלן נהדר אז נצפה שיעשה אוכל טוב – אך התוצאה שלא תואמת את התוצאה שציפינו (כלומר, ה"באג" בתוכנה) שהוא הכין אוכל שרוף. אז אני חושב שהוא הביא משהו זהה או דומה רק לגבי מילה כמו "חברה".

תודה רבה כבוד הרב

תשובה:

לא כדאי להשתמש באינטרנט שאינו מסונן, בסוף תמיד יקפצו דברים… תמצא פתרון אחר. לחילופין תבקש מהסינון שלך שיבדוק את האתר ויאשר לך אותו, יש להם דרך לפתוח אתרים מסוימים.

בהצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל