לתרומות לחץ כאן

משלוח מנות עם הרגשה

הצטרפות לאלפי המנויים ולקבל את העלון חינם, לשלוח הערות או תגובות, נא ליצור קשר עם הרב יהושע אלט בכתובת [email protected]. העלון מתפרסם בשש יבשות וביותר מארבעים מדינות ברחבי תבל.

כדי לרכוש אחד מהספרים (באנגלית) של המחבר (עותק או ספר אלקטרוני) ולקבל אותו במשלוח עד דלת ביתך, אנא שלח דוא"ל לכתובת [email protected]  או בקר בכתובת https://amzn.to/3eyh5xP.

המחבר מרשה ומעודד לכל מי שרוצה להעתיק ולהפיץ את העלון לזכות את הרבים.

ר' אלט זכה ללמוד תחת הרה"ג מרדכי פרידלענדער זצ"ל והוסמך לרבנות על ידי הרה"ג זלמן נחמיה גולדברג זצ"ל. ר' אלט הוציא שבעה ספרים במגוון נושאים בעניעי יהדות ומחשבת ישראל. כתביו מופיעים באנגלית, אידיש, עברית, גרמנית וצרפתית.

משלוח מנות עם הרגשה

 

רעיון אחד של מתן משלוח מנות הוא להגביר את האחדות. מהן הדרכים בהן נוכל לעשות זאת?

1) במקום לתת רק את המשלוח מנות שאנחנו "חייבים" לתת כמו לחברים ולשכנים שלנו, צריך לחשוב גם על אנשים שאולי היה לנו סכסוך או חיכוך כלשהו איתם ולתת להם. אולי נתינה לאנשים האלה חשובה עוד יותר. פורים הוא יום נהדר לעשות זאת, כי לבם של אנשים פתוח וקלוט יותר ביום חגיגי זה. מישהו ניסח את זה פעם ככה: תכין רשימה של כל מי שאתה רוצה לתת לו משלוח מנות. עכשיו תקרע את הרשימה ותן את משלוח מנות למי שלא הגיע לרשימה.

 

2) רעיון נוסף הוא לחשוב על מישהו שיכול להשתמש בעידוד. שלח לאדם הזה משלוח מנות. זה לא קשור למה שאתה נותן אלא בעובדה שהאדם מרגיש שהוא חשוב, שלמישהו אכפת ממנו, שהוא קיבל הכרה.

 

3) הכינו משהו מיוחד שאתם יודעים שהאדם נהנה ממנו. אנחנו יכולים להרחיב את זה עוד יותר. למשל, אל תשלחו משלוח מנות מלא בסוכריות ועוגות לזוג מבוגר שמודע לבריאות. באופן דומה, אם אתה יודע שמישהו אלרגי למזונות מסוימים, עשה מאמץ מיוחד לשלוח לו את מה שהוא לא אלרגי אליו. אז ל"משלוח מנות" שלך יש כל כך הרבה יותר משמעות עבורם, מה שבאמת מגביר את האחדות.

 

4) רעיון מצוין נוסף הוא לכתוב מכתב או לפחות כמה מילים יפות במשלוח מנות שאתה שולח. לדוגמה, אם אתה שולח למורה של ילדך, כתוב כמה אתה מעריך את המורה. או אם אתה נותן לשכן, אתה יכול לכתוב שאנחנו כל כך ברי מזל ואסיר תודה שיש אותך כשכן. זה מכניס איזו "נשמה" ל"גוף" של המשלוח מנות שלך. לכן זה מביא לתחושות של אחדות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *