לתרומות לחץ כאן

הלכה

שלום. רציתי לדעת דין אחרון. בכך בגר קטן. הרי אים לו מחה וקיבל יהודי כשר. בירצוני לישאול האים יש חילוק בכך. שצריך לומר אני לו מוחה ורוצה להיות יהודי ומקבל עול מיצוות. או די בכך שרק אמר וגילה בדעתו שבירצונו לקבל עול מיצוות. מאוד יעזור אים תענו לי תודה רבה. אני שואל הרבה שאלות מישום שגם אחיי הם בדין גר קטן אז מאוד חשוב לי להבין היטב ההלכה מיכול הכיוונים. תודה רבה לכם.

תשובה:

די בכך שגילה דעתו שרצונו להמשיך להיות יהודי.

בהצלחה

הצטרף לדיון

6 תגובות

  1. ידידי היקר! שאלת שאלה זו כאן באתר הרבה מאוד פעמים, לא נראה לי שיש לך חוסר בידע, אלא שאתה פשוט סובל מלחץ ופחד מיותר. שכח מהסיפור הזה, אתה יהודי נפלא, והכל בסדר גמור!

  2. באמת. נכון אבל זאת אני לו בטוח זהוא זאת אחרונה. האים התשובה היא רק ברגע שידע שיכול לימחות וקיבל אז עלה. משמע שברגע שקיבל עול ולא ידע אים יכול לימחות או לו. לו עלה? זו התשובה? או שגם פו עלה. כי זה דק. זהוא זאת שאלה אחרונה. באמת מחילה. הודה מאוד אים תענו על זאת וזהוא

  3. גם אם לא ידע שיכול למחות הגיור חל, אלא שכאשר נודע לו שיכול הוא למחות יוכל באמת לעשות זאת אם ירצה, ואם לא מחה והמשיך לקיים מצוות הוא יהודי לכל דבר.

  4. אין לנו עצה. רק פשוט לסמוך על הוראת הרבנים סופית בלי לחשוש כלל. אם אתה נתקל בבעיה הזו באופן קבוע אולי כדאי לפנות ליעוץ מקצועי.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל