לתרומות לחץ כאן

חלום על אבא

שאלה:

שלום, אני פונה לרב שמבין בחלומות ויכול לפרש לי אותו.
אבא ז"ל נפטר לפני חודש ממחלת סרטן הריאות, בשנה האחרונה סבל הרבה מקשיי נשימה הוא לא יכל לעלות מדרגה והיה עם חמצן שלא עזר לו ,החמצן לא היה נכנס במלואו לריאות.
באותו לילה שאבא נפטר, אמא שלי באמצע הלילה שמה לו חולצה שלא יהיה לו קר מהמזגן והוא לקח כדור שינה וחזר לישון. בבוקר היא ראתה שהחמצן מחוץ לאף שלו והוא נפטר. החמצן אף פעם לא זז לו מתוך שינה , לפנות בוקר חלמתי חלום בו אני רואה אותו בוכה ואומר "שכחתם אותי" ואני מתקרבת אליו ואומרת לו נראה לך ששכחנו אותך? ואז הוא עונה לי "מזל טוב, התאבדתי" ואמרתי לו: אתה הוצאת את החמצן?? והסתיים החלום.
חשוב לי לציין 2 דברים:
1. אנחנו עדיין לא יודעים למה החמצן לא היה לו באף אלא ירד על השפתיים, ואבא היה בן אדם מיוחד שאין מצב שהוא ויתר.
2. אנחנו עושים הרבה לעילוי נשמתו, ברכות,קדיש,צדקות,ממתקים לדוסים..
החלום הזה לא בא מתת מודע אלא עם מסר.
אשמח לפתרון

תשובה:

לא הבנתי מה הכוונה "ממתקים לדוסים"? סוג של במבה לקופים? לא יפה כך. אם את רוצה לעשות משהו אמיתי וחשוב לעילוי נשמת האבא, תעשה חיזוק במצוות! בורא עולם לא מוותר עליך, ולא מספיק לו מה שאת נותנת לאחרים שיברכו וכו'… הוא רוצה שאת תתחזקי בשמירת השבת, בכשרות בצניעות, בטהרת המשפחה בכל דבר, את גם יהודיה, ולא רק ה"דוסים"… את צריכה להיות "דוסית" בעצמך…

אבא לא התאבד, טבעי שזה נופל, אני גם ממש לא משוכנע שזה מה שהרג אותו, החמצן משקפיים הזה הוא רק תומך הוא לא מקור החיים, אדם שנזקק לחמצן באופן קיומי מקבל מסכת חמצן לבושה ממש. ובכל מקרה בורא עולם לוקח את האנשים בזמן לפי התוכנית והכל בסדר גמור.

המחשבה כל הזמן מה היה אילו כאילו אנחנו מנהלים את העולם, ההלקאה העצמית הזו כאילו יש בנו אשמה, היא עצת היצר הרע, כדי לצער אותנו וכדי להחליש אותנו, אתם הייתם בסדר גמור וגם אבא, והכל מצויין.

בשורות טובות.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. לגביי ממתקים לדוסים לא ידעתי איך לפרט את זה שאנחנו קונים ממתקים סוכריות שןקולדים וכו' ומחלקים ללומדי תורה מצטערת אם זה יצא לא טוב אני הכי לא כזאת והכי אוהבת את המגזר ומשתוקקת להיות חלק ממנו

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל