לתרומות לחץ כאן

חלום על נחש

שאלה:

חלמתי חלום על נחש ירוק וגדול שרדף אחרינו הוא בלע את הבן שלי בכיתי צרחתי ואז הוא הקיא אותו ולא קרה כלום לבן שלי מה זה אומר ???

תשובה:

שלום וברכה,

הגמרא אומרת שנחש זה סימן לפרנסה טובה. ואם נשכו הנחש ולא הרגו זה סימן שהפרנסה הוכפלה לו. 

בהצלחה.

מקורות:

מסכת ברכות דף נז ע"ב

הצטרף לדיון

16 תגובות

  1. שלום רב,
    חלמתי שישנתי על מיטה עם בעלי, הרגשתי עקיצה.
    הערתי את בעלי והוא אמר שיש נחש בחדר, הסתכלתי על הרצפה וראיתי נחש שחור שבמהרה הגיע על המיטה.. ניסינו להתחמק ממנו אך לא הרגנו אותו.

    תודה רבה שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה

  2. חלמתי שאני הולכת והמון נחשים עוברים בדרכי ואני מצליחה להתמחק מהם. אחד מהם בצבע שחור איכשהו ליפף לי את היד (ימין) אבל לא הכיש אותי. אחכ כשידעתי שהוא לא מכיש הוא נשאר איתי ואז בטעות לחצתי עליו. והוא שינה צבע לירוק אולי מת. הגיע נחש אחר ובלע אותו. וכל המשך החלום נחשים עוברים לי בהמשך דרכי.

  3. שבועטוב
    חלמתי על נחש צהוב לבן בגודל עצום שמתלפף סביב בניין מגורים של הוריי ואני נמצאת למטה ומשום מה מנסה לצוד רק אותי והראש הענק שלו מגיע עד אליי ואז אני מצליחה לברוח ומישהו חתך לו את הראש בנסיון להרוג אותו אך לאט לאט הנחש מבריא וחוזר לעצמו ואני שמה לב שרק אותי מנסה לצוד כמה פעמים עד שברחתי משם מבית הוריי ..

  4. שלום רב חלמתי על נחש ירוק במים שמסתובב סבבי אחרי שיצאתי מהמים הוא היה מלופף סביב הכתף הימנית שלי ואז ראיתי את עצמי בעבודה וניסיתי להוריד אותו מימני שהורדתי אותו הוא שם את כול כף ידי בתוך הפה ואז הוציא אותה והלך
    תודה רבה יום טוב

  5. במהלך חלומי אני ישן , פתאום מתעורר ורואה ילד ליידי עם ברווז שיחקתי עם הברווז עד שהילד אכל אותו ואז הרגשתי משהו זוחל ליידי ונכנס מתחת לגופי עד שהילד אישר שזה נחש וממש השתתקתי הנחש ניסה להכיש אך היה מתחת לגופי ואז התעוררתי ראיתי שמדובר בנחש במהלך החלום

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל