לתרומות לחץ כאן

עזרה דחופה אשתי רוצה להתגרש ואני מעוניין בשלום בית

של ו ם רב אני ואשתי נשואים 12 שנים+4 ילדים אנו במריבה מזה 3 חודשים אשתי טוענת כי איבדה את האמון ובי ואיננה מעוניינת בי (אין מקרה בגידה מצידי) אני פונה אליה בצורה מפוייסת ואף ניסתי במספר ערוצים אך איננה מעוניינת כלל לשמוע ותובעת גירושים ואף דרשה שאעזוב את הבית, אינני מעוניין לעזוב את הבית מכיוון שאני קשור לה ולילדים ואינני רוצה שיתפרש כי נטשתי אותם אני מעוניין בשיקום היחסים ובשלום בית וללכת לטיפול זוגי איך איננה רוצה בזאת ותביעתה היא רק גירושין וטוענת כי מאוחר כבר לתקן, האם אני פועל נכון שאני נוכח בבית והאם יש מקום לנוכח במצב כי טוענת שמאסה בי לשפר ולמנוע הגירושים? נקבע לנו מועד ליישוב סכסוך, אני ביצעתי את הפנייה לרבנות לצורך יישוב סכסוך בבקשה תשובה שתנחה אותי נכונה בדרכיי אינני רוצה לאבד את משפחתי

תשובה:

שלום רב,

ראה ידידי, אין לי הרבה מה לומר לך, ודאי שאם אתה לא רוצה ואוהב את אשתך והילדים, המצב שנקלעת אליה הוא קשה מאד, ואני מניח שאתה עושה כל שיכולתך להמשיך להחזיק את הבית. אולם מאחר שאיני מכיר את הסיטואציה קשה לי מאד לייעץ לך מה לעשות. אבל באופן כללי אוכל לומר שבשום אופן את תעשה דבר בלי ייעוץ מקצועי, לדוגמא, אל תעזוב את הבית אם לא ממליצים לך לעשות זאת.

יחד עם זה, צריכים לדעת, נכון שבלי סיבה טובה לעולם בית הדין לא יכפה עליך לתת גט. אבל גם לא ניתן לכפות על אדם להמשיך לחיות עם מישהו שהוא לא רוצה בשום אופן, לכן את המאמצים תמשיך לרכז כיצד ניתן לפייס אותה ולהחזיר את הבית למסלול.

הרבה הצלחה

 

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל