לתרומות לחץ כאן

בין אדם לחברו

כמזכירה ברשת המעסיקה עשרות עובדות,פנתה אלי אחת העובדות בפניה חוזרת ונשנית שאינה בהגדרות התפקיד שלי. מאחר וזו אינה פעם ראשונה והיא מתנהלת באופן המכתיב את עבודתינו ובאופן מקומם,הסברתי לה באופן נינוח ועדין כי פנייתה לא הגיונית וכי עליה להניח לנו לטפל בענייניה ללא התערבות מעיקה ומלחיצה וכי אנו חשות כי יש לנו גורם נוסף להתנהל מולו.. למרות האופן הנינוח והניסיון להעביר את המסר בצורה הכי טובה ועדינה-הגב' נעלבה. האם עלי לבקש את סליחתה בכ"ז?אם אבקש את סליחתה תלמד הגב' את הגישה ותרשה לעצמה להתנהל באופן לא מקובל ולהמשיך להתערב ולהכתיב. האם גם אז לבקש את סליחתה? על מה אתנצל? אשמח למשוב מהיר ועקרוני מאחר ומקרים כאלו עוד יקרו,בתקוה שלא

תשובה:

שלום רב,

אם אכן את בטוחה בעצמך שנהגת כשורה. וכך זה נראה מפנייתך. אינם צריכה לבקש ממנה סליחה, ובודאי לא כדאי עכשיו. לאחר שהטיפול יסתיים או לאחר זמן מה, תוכלי לבקש ממנה סליחה באופן שלא יתפרש כחרטה על המעשה, אלא כסוג של רצון להיות טובה עם כולם. ומומלץ גם לעשות כן, כדי להיות אוהב שלום ורודף שלום.

בהצלחה

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל