לתרומות לחץ כאן

משמעות חלום על הריון

חלמתי שהייתי אצל רב והוא נתן לי משהו לשים בבטן ואמר לי שאני בהריון….רציתי לדעת מה זה אומר?

תשובה:

שלום רב.

אשה שחולמות שהיא בהריון, זה סימן שיקרה בעתיד בע"ה דבר טוב והתפתחות טובה עבורה.

בשורות טובות.

 

הצטרף לדיון

71 תגובות

  1. יוואוו…
    חלמתי שאני בהריון
    והברזתי מביה"ח כי רצו לנתח אותי בקיסרי…
    ורציתי לידה רגילה.
    אז, נסענו לחרמון עם בעלי והבנות והיה ממש מעט שלג ויותר חולות…
    ואז, התקשרה חברה של אמא שלי ואמרה לי שהיא מחכה לי עם אוכל במחלקה וכל הרופאים מחכים לי ושיילדו אותי לידה רגילה ….
    וזהו התעוררתי…????????

  2. היי
    חלמתי שאני בהריון(ואני תלמידה בחטיבה) חודש שישי (עם בטן גדולה) ואז אני הולכת לחברה שלי מהיסודי שיש לה שער בצבע אפור בבית ואני נכנסת בלי בעיה ואפילו היא באה ופותחת לי את השער.
    אשמח לפרשנות מה זה אומר,
    תודה מראש

  3. היי, אשמח ואודה לפירוש החלום.
    אתמול חלמתי שאני מקבלת הצעת נישואין מבן הזוג, (אציין שאני גרושה לכל מקרה).
    והיום בלילה חלמתי חלום ובו שני לידות ואף חתונה, קודם היריון ראשון והחלק המוזר שמי שהיה בהיריון הוא בן הזוג כשהוא ממש עם בטן הריונית ולבסוף נולד בן. ואז הייתה החתונה ומיד שוב היריון כשהפעם אני עם הבטן ההריונית ובהיריון הזה אלו תאומות בנות אך ללא לידה.

  4. שלום, אשמח לפירוש חלום..
    אני נשואה +3 בתחילת הריון רצוי מס'4 ובחלום אני מגיעה להורי ורצה לספר להם שאני בהריון. מרימה מעט את החולצה כי מרגישה לחץ וממש רואים פנים של עובר שנצמד לדופן הבטן והוא מושיט גם יד ומעליו אני מרגישה שייש עוד עובר ובתחושה שלי הן בנות. עדיין לא עשיתי שום בדיקה מלבד בדיקת הריון. תודה

  5. שלום וברכה חלמתי שאני יולדת תינוקת ככה פתאום בעמידה התינוקת נפלה לרצפה וקראתי לה מיכל אומרים שלידה לא מבשרת טוב האם זה נכון ומה זה אומר???לידה בחלום מה מסמל?

  6. שלום וברכה
    שוב פעם חלמתי על תינוק שרק נולד וכשהזזתי את התינוק היה לידו עוד תינוק
    וליד התינוקות היתה ציפור שנתקעה בתוך צואה וממש היה קשה לה להשתחרר אך לבסוף השתחררה מה זה אומר ?
    ומה מסמל תינוק בחלום בכללי??
    תודה ויום טוב ומבורך

  7. חלמתי שאני יולדה בת, הלידה הייתה קלה פחות מ10 דקות והתינוקת קטנה .
    חלמתי שגיסתי ואחי גידלו אותה ואני הגעתי לבקר עם האבא של הילדה ויצאנו לטייל והבת שלי קראה לאחי אבא בגלל שהוא רוב הזמן איתה ואני קראתי לה שי .
    הבחור בחלום הוא אדם שהייתי איתו בקשר קצר מאוד.
    (במציאות אני לא נשואה לא בהריון ואין לי בן זוג)

  8. החלום מבשר שבורא עולם מורה לנו שקיום יחסים תכליתו לחזק את הקשר בין בני זוג הנושאים כדת משה וכדי להרבות את העולם, ואין לעשות זאת בשום אופן שלא במסגרת נישואין ושלא תוך שמירה על טהרת המשפחה. התחזקי בזה ובעזרת ה' תמצאי את המיועד לך לחיים טובים ומאושרים.

  9. אני בתיכון וחלמתי שאני בהיריון ואמורה ללדת אבל הבטן יחסית קטנה ואני לא מרגישה כלום, הסתובבתי במקום הזה מלא זמן (זה לא היה בבית חולים) ואז בסוף התעוררתי.
    מה זה אומר?

  10. זה אומר שכנראה לא מספיק שומרים בתיכון איסור נגיעה! ומשמים רומזים לך לשמור על צניעותך כבת ישראל! אסור לקיים כל יחסים ען גבר שלא במסגרת נישואין כדת ישראל. חורף טוב ונעים.

  11. שלום
    חלמתי שאני בהריון ונוגעת בבטן כאשר העובר זז בחוזקה ואני מחייכת, יש פירוש לזה?
    מציינת שעברתי את שלב ההריונות מבחינת הגיל

  12. זה אומר שאת כנראה רוצה בכך וחושבת על כך במהלך היום.. יהי רצון שתזכו לזרע של קיימא ילידם מוצלחים ובריאים ובעלי מזל טוב ומבורך בכל.

  13. מאז שאחותי נכנסה להריון אני חולמת הרבה על הריונות
    חלום ראשון: חלמתי על חברה של אח שלי שהיא בהריון נכנסת לבית ומבשרת לכולן שהיא בהריון.
    ויש עוד שני חלומות שחלמתי בלילות אחרים פעמים שאני בהריון מה זה אומר?

  14. חלמתי שאני ואבא שלי הלכנו לרופא והיא בדקה אותי ואמרה לי מזל טוב ושאני חודש שישי בהריון ואבא שלי שאל אותי לא עשיתי הפלה לפני חודשיים ואמרתי לו שלא עשיתי הפלה וסתם אמרתי לו וכל החלום כאב לי הבטן(אני ילדה בת 12)

  15. החלום הזה מסמל שאת הרבה יותר מידי צופה בטלויזיה ואינטרנט וזה הורס ומחריב את הנפש! ילדה בגילך לא אמורים להיות לה מחשבות בתחום זה כלל וכלל! המנעי מזה לגמרי ויהיו לך חיים הרבה יותר שמחים ושלוים ללא הבילבול והשגעון שהמכשירים האלו יוצרים בנשמה.

  16. רווקה עם בן זוג זה דבר שהתורה אוסרת מכל וכל, אסור לקיים יחסים מחוץ למסגרת נישואין ושלא תוך שמירת טהרה בטבילה כדין, תקבלו החלטה אם טוב לכם יחד ורוצים להתחתן, עשו זאת כדת משה וישראל ותקבלו על עצמכם שמירת טהרת המשפחה, ובעזרת ה' יהיו לכם חיים מאושרים.

  17. חלמתי שאני בתחילת הריון שלישי (ממש בהתחלה)..תוך כדי חלמתי על אישה נוספת שמכירה שגם היא בהריון מתקדם ושאני רואה אותה בכתבה בחדשות שאיזו מאבטחת ערבייה רודפת אחריה ומנסה לגנוב ממנה משהו והיא ממש רצה בבהלה עם הבטן..במקביל גם דיברתי עם אמא שלי על ההריון שלי..מה זה אומר?

  18. זה אומר שחשבת ביום גם על הריון וגם הפחד מפיגועים כל הזמן עומד אצלנו ברקע של הנשמה וטבעי שזה יבוא בצורה של חלום, לא צריך להתייחס…

  19. היי, בעלי חלם שאדם אומר לו שלא ניכנס החודש להריון מאחר והתינוק ייצא לא בסדר. אנחנו מנסים חודשיים כבר להיקלט.

  20. שלום,
    בזמן האחרון בעלי חולם שאני בהריון.חברה שלי חלמה שאני בהריון.
    ולפני כמה ימים בליל שיש סבתי חלמה שאני ובעלי מטיילים במקום יפה ואני בהריון.
    אשמח לדעת מה זה אומר?

  21. כנראה הרבה אתם חושבים על כך במהלך היום, אולי אתם רוצים להכנס להריון או שכבר חלף זמן מהחתונה ולא נפקדתם, אדם חולם מהרהוריו ביום. שיהיו בשורות טובת.

  22. שלום, חלמתי שאני בהריון מהגרוש שלי , יש לי איתו 2 ילדים, ואני בוחרת שמלת כלה בצבע ורוד , הוא חזר בתשובה מלאה לפני כשנה וחצי , אני חייבת לציין שנישאתי פעם שנייה עם מישהו אחר, וכרגע אני בתהליך גירושין ממנו אשמח לפירוש תודה .

  23. אדם חולם מהרהוריו ביום, טבעי שבאיזה שהוא מקום העבר מקנן אצלך… אין משמעות לחלום. חיים טובים ומאושרים, ובעזרת ה' תקיימו כולכם חיים יהודיים אמיתייים של תורה ומצוות.

  24. בקרוב מתגרשים
    וחלמתי שגרושתי לעתיד נכנסה להריון לא צפוי (לא ממני) ומבקשת ממני לגדל את הילד יחד ?!
    מה המשמעות

  25. בוקר טוב
    חלמתי שאני בהריון
    שעשיתי בדיקה ביתית וגיליתי שאני בהריון רביעי כולם שמחו רק אני הייתי בהלם
    ראיתי בחלום את אבא שלי שנפטר שגם הוא נתן את ברכתו וקמתי בבהלה אשמח לתשובה

  26. חמי היה אצל רב גדול באזור הצפון והוא אמר לו שבעוד 8 חודשים יהיה נכד. כל הסובבים אותי מבלי לדעת זאת חולמים כל הזמן שאני בהריון. וגם אני אתמול בלילה חלמתי שהייתי אצל רב והוא בישר לי שאני בהריון אשמח לדעת מה זה אומר ?

  27. חמי התקשר אליי וסיפר לי שהוא חלם שאני בהריון.
    יש לנו ילד ואנחנו רוצים להיכנס שוב להריון אבל לא שיתפנו את חמותי וחמי בזה. מה זה אומר?

  28. אגם
    עברתי הפלה לפני כמה שבועות (אני תלמידה בתיכון) ובזמן האחרון אני חולמת חלומות מוזרים.
    לפני כמה ימים חלמתי שיש לי תינוקת ואני נותנת לחבר שלי לשמור עלייה במיטה והלכתי וכשחזרתי לחדר אני רואה שהתינוקת נפלה מהמיטה וצעקתי עליו שהוא לא שמר עלייה והלכתי למשפחה שלי והתינוקת אצלי בידיים וכל המשפחה שלי צועקת עליי ומזלזלת בי ובחלום אני אומרת לעצמי אני לא יכולה להיות אמא איך אני אקנה לילדה שלי בגדים כי אין לי עבודה ואין לי כסף ומאוד חששתי. והיה עוד חלום שיש לי תינוק זכר ונתתי לאמא של חבר שלי לשמור עליו והוא נפל וניסיתי לרוץ אליו והיה לי קשה לזוז ולרוץ ולא הצלחתי ובסוף הצלחתי ולקחתי אותו.
    אני מצטערת שזה ארוך פשוט אני ממש רוצה לדעת מה החלומות האלה אומרים , אשמח מאוד לתשובה.

  29. החלומות האלו מעידים על הטראומה אותה חוית, זה מאוד לא פשוט. והדבר הזה צריך לעורר אותנו מאוד! צניעותה של בת ישראל זה הדבר הכי יפה שיש לה! צניעות יהודית, פירושה שאת כל היופי, הזוגיות וכו', מקיימים מתוך קדושה בבית פנימה של זוג הנשוי כדת משה וישראל. נערה יהודיה אינה כלי משחק להתפרקות תאוות של בחור מתבגר, וגם אם זה נראה לך כאהבה ומתאים לך למה ששומעים ורואים במדיה ובמוזיקה והספרות, הכל שקר, אין כאן אהבה, אין כאן נתינה אמיתית, אין כאן בניה, יש כאן תאוות רדודות במסווה ובמשחק של קשר זוגי. הזוגיות ניתנה לנו כטבע האמור לשרת בנין, התקדמות, חיים פנימיים אמיתיים, וכאשר לא שומרים את כל זה לאותו בנין, גם כשיגיע זמנו הוא יהיה פגום, וזו הסיבה לכל אחוזי הגירושין המטורפים היום. לכן חייבים לעשות חושבים! את ממש צעירה, בעצם כמעט ילדה, החיים לפנייך, שמרי על עצמך, על טהרתך, על כבודתך, על כל היפה והטוב שבנפשך, שכל זה ישמש אותך ככלי לבניית בית אמיתי פנימי עמוק, זה לא משחק שמשתמשים בו סתם כך בגיל הנעורים.

  30. שלום בעל של גיסתי חלם שאני הולכת ללדת בן בתשע באב ואני עכשיו בחודש שלישי ב"ה אבל מה החלום שלו אומר זה קצת מתאיד אותי

  31. הייי חלמתי שאני יולדת בן זכר,וקוראת בשמו,מה זה אומר ?וגם חלמתי שבחלום קשה לו לבכות ,ואני מחכה לשמוע את הבכי שלו,מה זה אומר ???

  32. ה אומר שיש לך חלום כזה קצת גם בהקיץ, לזכות לבן זכר, בעזרת ה', תזכי לבן זכר בקודה ובטהרה ולראות ממנו רוב נחת ושמחה.

  33. היי
    חלמתי שהבטן שלי נפוחה והייתי בטוחה שפשוט סתם השמנתי ואז אמא שלי הביאה בדיקת הריון לייתר ביטחון וקראתי לחבר שלי שיהיה לייידי וביחד ראינו שאני בהריון, ואמא שלי אמרה לי זה לא סתם הריון זה תאומים .
    אנחנו 4 שנים ביחד עדיין לא נשואים.

  34. החלום מבשר ומלמד אותנו כמה לא נכון ולא יהודי לקיים יחסים ללא נישואין, ההריון הוא רק המשל אבל זה נכון גם בלי קשר להריון, חיי אישות זה משהו שורשי פנימי ששייך רק אחרי נישואין כדת משה וישראל, בלא זה, הדבר אסור על פי תורתנו הקדושה. שבוע טוב.

  35. מה זה אומר שאני חולמת על חברה של הבן שלי שהיא הייתה במציאות בהריון ובסוף החליטו להוריד כי הבן שלי פחד ולא רצה ..
    חלמתי שהיא בסוף לא בהריון מה זה אומר..

  36. אומר שלצערנו מצות הצניעות והטהרה לא נשמרת אצלם, וחבל מאוד, כדאי לדבר על ליבם לשמור טהרה וצניעות ובעזרת ה' ינשאו ויהיו להם חיים מאושרים.

  37. חלמתי שאני בהריון והעובר בחלום זז לי בבטן וממש יכולתי להרגיש אותו וכולם בחלום אנשים שאני מכירה ומשפחה כולל החבר וגם הם מתרגשים ביחד איתי ונוגעים לי בבטן, אפשר פירוש לחלום?

  38. היי אשמח שתפרשו לי את החלום,
    חלמתי שחברה שלי מסתכלת לי על הבטן ואומרת לי את בהריון כשאני מסתכלת על הבטן אני רואה את חבל הטבור מבצבץ לבחוץ, בכיתי מאושר והלכתי לבעלי לספר לו כבאתי לעלות לרכב נכנס נחש וברחתי בעלי הזיז אותו ואז חזרתי לשבת במושב..

  39. בדרך כלל חלומות כאלו באים מתוך הרהור על הענין הזה במשך היום, אולי את עסוקה כרגע ברצון להרות? אינני יודע, בכל מקרה אנחנו מברכים אותם שתזכו לזרע בר קיימא ולגדל דורות ישרים צדיקים וצדקניות אוהבי ה' ויראי אלוקים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל