לתרומות לחץ כאן

דין תורה אצל הגר"י סילמן שליט"א

2 אנשים פרעו פרעות בבית כנסת-שברו צילינדרים, קופת צדקה. האחד עקר 2 מזגנים ומכרם והחביא פרוכות על מנת שפרוכת של גיסו תהיה תלויה. לקח כספי נדרים ולא העבירם לגבאי,תלשו מודעות שנתלו ע"י הגבאי ובמשך 3 שנים התעללו בגבאי -לכלכו את הרצפה בכוונה בזמן שיעורי התורה וכאשר הגעתי ביום חמישי לנקות את בית הכנסת היה מאוד קשה להוציא את השתיה שנדבקה ברצפה ועקב העמידה של כמה שעות נגרמה לי ציפורן חודרנית. האחד ניסה להכניס אצבעות ורבנים הפנו אותי למשטרה ומשם לבית המשפט להוציא צו הרחקה. האחד שקיבל צו הרחקה מזלזל ומגיע מידי פעם והשני ממשיך להכניס מפתחות בצילינדרים והגיע הזמן לתבוע אותם ממונית. המליצו לי על דין תורה של הרב סילמן.
איני מוציא מספרי טלפון של דין התורה.

תשובה:

בירושלים ניתן לפנות לבד"צ שירת דוד בטל: 02-5383736 בין השעות 17:00-19:30. בבני ברק ניתן לפנות לבית דינו של הגר"נ קרליץ שליט"א טל: 03-6188264 בין השעות 17:00-21:00. בשני בתי דין אלו אתה צריך לבקש הרכב בראשות הגר"י סילמן (יש הרכבים נוספים).

אם הנתבע מתגורר באזור אחר (לא בירושלים או בבני ברק) ייתכן שתצטרך לתבוע אותו בבית דין אחר. לא נראה שבמקרה שלך יש הבדל גדול מי יהיה האב"ד, בסך הכל יש לשום את הנזקים ותביעות נגדיות (אם יש).

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל