לתרומות לחץ כאן

ביטול הזמנת שמלת כלה

שאלה:

בתי הזמינה כחודש וחצי לפני החתונה שמלת כלה בשווי של 4000 ש"ח ונתנה מקדמה של 800 ש"ח.
התופרתבעלת העסק תיאמה פעמיים פגישה לגבי התיקונים ובשתי הפעמים זה לא היה מוכן ונדחתה ב"תבואי עוד יומים" . אנחנו כשלושה שבועות לפני החתונה ומרגישים חוסר רצינות ואימון. ביקשנו לבטל את ההזמנה. המוכרת אומרת שאי אפשר כי היא כבר עשתה תיקונים וכו'.
אחרי דין ודברים הבת כבר לא רוצה את השמלה ואנחנו רוצים לבטל את העסקה.
מעבר לתשלום המקדמה לא ציינה בעלת העסק בשום צורה עלות לביטול העסקה (במידה ותהיה).
היא רוצה תשלום נוסף על המקדמה.

אודה לתשובה בהקדם.
אין לי רצון חלילה לגרום נזק לאף אחד ולעבור חלילה על גזל.
בברכה

תשובה:

שלום וברכה,

תאמרו לתופרת שאתם ממתינים יומיים נוספים בלבד ואם השמלה לא תהיה מוכנה אתם מבטלים את העסקה. ואז התופרת חייבת להחזיר את דמי המקדמה.

בהצלחה.

מקורות:

אם התופרת מאחרת את ההזמנה הרי היא מעכבת את העסקה וניתן לבטל ולכן יש להתרות בה ולקבוע לה תאריך אחרון ואם היא תאחר את התאריך האחרון הרי זה ביטול מצידה ואז אתם יכולים ללכת לתופרת אחרת.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל