לתרומות לחץ כאן

איך משכנעים את הבעל ללכת לשיעור תורה?

שאלה:

בעלי אמר לי היום שהוא לא רוצה ללכת לשיעור תורה הקבוע שלו של יום שני כי הוא עייף מה אני אמורה לעשות לבקש ממנו ללכת בכל זאת , או פשוט לתת לו להישאר בבית ?

תשובה:

האשה אף פעם לא אמורה להיות המשגיח הרוחני של הבעל… זה הרס של השלום בית, וזה אחד הדברים הכי מרגיזים גבר מצוי…זה גם לא מועיל… התפקיד שלך שהוא יראה שאת מייקרת ומעריכה את הלימוד שלו, כל פעם שהוא חוזר משיעור תורה תקבלי אותו בפנים מאירות ותפנקי אותו במשהו טוב, שיראה שזה חשוב לך, זה יגרום לו לרצות ללכת. כשהאשה מקבלת את בעלה החוזר מהשיעור בפנים מיוסרת וכביכול היא הקרבן של השיעור שלו כי השכיבה את הילדים לישון לבד, אז הוא מקבל משוב הפוך, שהתורה שלו לא חשובה והוא צריך להתנצל עליה. בקיצור זה הכלל, כל סיום מסכת עושים עסק גדול, כל פעם כשהולך מלווים אותו בשמחה עד המעלית וכו'… אבל לעולם לא מעירים לו ולא דוחקים בו באופן שמעיק עליו.

הצטרף לדיון

תגובה 1

  1. לאישה יש כוח שיכנוע עצום, זה כתוב גם במדרש אבל לא צריך תורה בשביל להבין את זה.
    אותו דבר עם מהפרסומות, הם משתמשים בנשים (העיקר הם טוענים שאנחנו מזלזלים בכבוד האישה, הפוסל פסול ואינו מדבר בשבחא לעולם ושמואל אמר במומו פוסל) בתור משהו שאני לא רוצה לכתוב אפילו כדי למכור איזה מוצר שהקשר בינו לבינה הוא מקרי בהחלט.
    אני מציע לך לשמוע את השיעורים של הרבנית ורד סיאני, אישה מאוד חכמה ולדעתי כל אישה צריכה ללמוד ממנה.
    יש את השיעורים שלה גם בקול הלשון.
    בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל