לתרומות לחץ כאן

קבלת שירות בלי תשלום דמי מנוי עקב טעות החברה

שאלה:

שלום,
בעבר הרחוק לקוח היה מחובר לכבלים במכשיר הטלו', בפועל הטכנאי לא ניתק את הכבל בקופסא ששייכת לדייר ולמעשה הלקוח היה יכול לקלוט שידורים בחינם.
לאחר תקופה של שנה וחצי איש מכירות הגיע וראה שהוא מחובר בסופו של דבר עשו ניתוק מוחלט בצורה נכונה הפעם.
האם הלקוח צריך להחזיר דמי מנוי עבור כל התקופה שזה המשיך לעבוד (ללא בקשה מצידו אבל מבלי להגיד לחברת הכבלים על כך – מצד עצמו הוא לא ביצע שום דבר כדי לקבל את השירות בחינם, פשוט אם היה פותח את מכשיר הטלו' זה המשיך לעבוד כרגיל)?
תודה

תשובה:

שלום וברכה,

אם הלקוח המשיך בפועל להשתמש בקליטה ונהנה – חייב לשלם על מה שהשתמש. אם לא השתמש כלל ולא היה לו שום הנאה ממה שהם לא ניתקו את הקליטה, לא חייב לשלם להם כלל.

בהצלחה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. הקליטה התקבלה אוטומטית, במצב כרגיל הקליטה היתה צריכה לאפשר לו לקלוט בערך 5 ערוצים, בפועל זה היה מאפשר לו לעבור בין כל הערוצים ולא רק 5.
    הטלו' היא שלו ולא היה ציוד בדירה ששייך אליהם, אלה הניתוק מחוץ לדירה לא נעשה בצורה נכונה.

    אם כך כל זמן שהוא צפה גם בערוצים שלא היה אמור לקלוט, פירוש הדבר שהוא קיבל שירות בגזל וצריך לשלם תמורתו ( אפילו שביקש לנתק והם לא ניתקו והוא נהנה מהטעות שלהם שהמשיכו לספק לו את השירות בחינם)?
    תודה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל