לתרומות לחץ כאן

חיסון נגד קורונה לילדים

שאלה:

שלום לכב' הרבנים,
אני מבקשת לשאול בעניין הזריקה הנסיונית נגד קורונה לילדים.
בזמנו, הרב פירר המליץ לגדול הדור לצדד בזריקה הנסיונית. בעקבות כך רבים נהרו לקבל את הזריקה, רק שלימים הרב פירר הודה שאמר את מה שאמר כי לחצו אותו. בינתיים, נזקי הזריקה הולכים ומתגלים. בתשקורת, עקב מקרים הולכים ומתרבים הסכימו להצביע על הקשר בין הזריקה לתופעות הבאות: *מיוקרדיטיס* (דלקת בשריר הלב) שגורמת למקרי מוות מדום לב, להתקפי לב, לאירועים מוחיים וכו'.
*למחלה אוטואימונית קשה בשם TTP* שגורמת לתמותה.
ישנן עוד תופעות לוואי חמורות שרופאים רבים מאד ברחבי העולם מתריעים לגביהן, כמו עקרות, דימומים פנימיים, שיתוקים, התפרצות של מחלות אוטואימוניות שונות ועוד.

השאלה שלי היא כזאת:
בימים אלו החלו להזריק גם לילדים בריאים. כידוע לכולם – ילדים לא מזוהים עם מחלת הקורונה. היא לא פוגעת בהם. גם אם הם מתגלים כמאומתים, (כמו שמנסים להפחיד אותנו בימים אלה), הם, ברובם הגדול אסימפטומטיים, ולכן גם לא מדבקים. חלקם הקטן יגלה סימנים קלים ביותר של המחלה.

האם לנוכח הדברים האלה, יש היום רב כלשהו, ירא אלוקים, שנותן הסכמה לחיסוני ילדים?
הרב פירר גזר על עצמו תענית דיבור, וגם גדולי ישראל ממלאים פיהם מים, כשבינתיים ילדי ישראל מובלים על ידי הורים תמימים ופתאים להיות מוזרקים בחומר השנוי במחלוקת.

למה הרבנים שותקים?
ממש מורגש שאנחנו בעיקבתא דמשיחא. האמת נעדרת ואין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים.

*יש לציין שארגון הבריאות העולמי, לא אישר את הזריקה לשימוש בילדים!*

תשובה:

שלום וברכה

אינני חושב בשלב זה שיש חובה לחסן את הילדים ככל שאין סיבה מיוחדת, אבל קטונתי מלהביע דעה בדבר זה. שאני מסתייג לחלוטין מהמחקרים שהזכרת שאין להם כל בסיס עובדתי, מדובר במקרים זניחים ביותר שמנופחים על ידי גורמים אינטרסנטים שמתנגדים לחיסונים באופן כללי ולאו דוקא לחיסוני קורונה. הגורמים המפיצים תיאריות אלו בעיני הם רוצחים של ממש וכבר הרבה אנשים מתו בגללם. בנוגע לשאר התיאוריות שהוזכרו בשאלה לגבי רב או עסקן כזה או אחר, יש לציין שחיסוני המבוגרים היו נס של ממש, וב"ה הצילו חיים רבים מאוד, ואשרי כל מי שתמך בהם ועודד אותם.

הצטרף לדיון

7 תגובות

  1. למה לזלזל באינטלגנציה של כל גדולי ישראל ולהפוך אותם לרשעים וגם את הרב פירר שלא ישן ימים ולילות כדי לעזור ליהודים ונלחם להציל את חייהם וכל דבר הכי קטן פונים אליו למה שיזרוק את כל השקפת עולמו ומטרת חייו בפיגוע כזה אכזרי לטענתך כיוון ש"לחצו אותו" זה נשמע כזה נאיבי די להמצאות חוזרות ונשנות למה לעשות את גדולי ישראל שוטים שלא מבררים ואם ביררו את חושבת שזה רק הרב פירר הם ביררו עד היכן שידם מגעת בפרט בפיקוח הנפש הזה מדוע הטיפשים שמפרסמים את השטויות האלה יותר חכמים ממי שאנו הולכים ושומעים להם כל החיים אז מה גם אותם לחצו, להגיד שהרבנים עזבו את כל חיי התורה שלהם כי לחצו אותם אם כן אז נגיד את זה על הכל לחצו אותם על סמראטפונים לחצו אותם אינטרנט לחצו אותם צבא לחצו אותם בנות לגיוס לחצו אותם וכהנה וכהנה… נוח להקשיב לרבנים היכן שכיף פשוט אותם אנשים מפחדים מזריקות זה הכל או שהם מחפשים שיקשיבו להם לא סתם הכי הזוהיים הם אלה שאמרו לא להתחסן קצת לחשוב לא יזיק שמגיעים לחסן את הילדים בשעת מעשה שנולדים כמעט כולם עושים טת סה ולא שואלים שאלות כיוון שמפחדים עליהם תדעי לך שכל האלה שהזכרת הם לא מחסנים גם את הילדים.

  2. 1. הבעיה הכי גדולה של העוני תשובות כאן לא מבינים כלןם בהסכם עם פייזר,ומתירים קיום הסכם עם חברת פארמה שהואשמה בפלילים-זה איסור השולחן ערוך.
    2.בהסכם בין פייזר למדינת אלבניה -באחד מסעיפיו פייזר הודתה והתריעה שאין כלל הוכחה שהחיסון יעיל או בטוח!,גם מול ביבי נכתב הסכם זה!,כעת הצלת אדם על פי התורה-מותרת רק באמצעי שמוכח שיועיל,ולא כזה שיסכן או עלול לסכן.דעת הרב כאן-חייבת להיות מבוססת על נתונים ולא השערות.100 חולי טינטון עם או בלי רגישות לרעש איומה(ברובה נירולוגית) יש בקבוצה שאני מצוי בה,חייהם אינם חיים,מדינה המודה בניסוי באזרחיה הוא דבר איום בפני עצמו.
    3.אין כלל עניין להעלות מישראל לvaers האמריקאי דיווח לתופעות הלוואי (הלא קלות ,והאקוטיות),כי זה מה שסוכם בין ביבי למנכל פייזר,זה הודלף השבוע.
    4.כשתחול מלחמת גוג המוג-אל תתפלאו שזו הסיבה לשנאת עם ישראל -שתביא לפגיעה קשה עד מוות ברביםממבמחוסנים בזריקות אלו,עם קיימות רעלית ברמה גבוהה -מחקר ספרדי על הבקבוקון של התכשיר של פייזר כך אישש זאת לפני עד חודש.
    5.אם תתיר את ההשתקה של הרב משה צדקה שאוים אם יצייץ על ידי גורמי משטרה- וכן גורמם ברבנות ברסלב(לא מפוקפקים ודי ישרים)-תתיר את ביטול כל מצוות התורה …כרב עליך להתנגד לכך ,ד א הרב קנייבסקי שליטא אמר במפורש בפרטיות לאנשים -שב ואל תעשה ,לא לגעת בחיסון המזיק,כן הרב דויד חי אבוחצירא שליטא,התבטא כך לאחרונה,וביקש שזה יפורסם לכל יהודי ויהודיה.
    6.ככל שיתגברו כמות החיסוהים,יתגברו כמות המוטציות- מחקר בריטי מלפני פחות מחודש.כשם שהתו הירוק לא הועיל ולא הסגרים אלא פגעו וסיכנו-כן החיסון הרעלי מסכן חיים.
    מבקש שתתנו תשובות לאחר חקירה מלאה ואוביקטיבית בנושאגם מבחינה הלכתית-יש כאן טעויות הנובעות מאי הבנת מכלול המצב הרפואי והעובדות לאשורן.
    יש אנשים שמתקרבים למוות מהזרקה,יש משותקים ממנה,יש מעל ל300 עדויות על מתים ,מתועדות מול עורכי דין!!,מי שיטען אחרת -אינו אלא משקר לציבור היהודי.
    על כן -רבים לא יסכימו להזרקה.בעוד עד שנתיים מתחילת ההזרקה,ימותו רבים על פי 2 גדולים בעולם מתחום הוירולוגיה ,אלא אם ימצא פתרון לספייק הרעלי שמיוצר בmrna,הספייק הזה פוגע בכל הגוף בתוספת הרעלים שהוחדרו.אם לא ידעת- המממן העיקרי ובעל הרווחים העיקרי
    מהחיסונים – הוא האדם שדחף לדילול אוכלוסית העולם,ושיתק ילדים בהודו ובאפריקה מחיסוניו בעבר-ביל גייטס הרשע,שם רשעים ירקב .באיטליה -הוציאו עליו צו מאסר על הוכחת נשקרים שלו לגבי סכנת הרפידמיולוגית מהחיסון,כמשקיע העיקרו עם הwho בתעשיית החיסונים.
    מקווה שכעת ,בבית ההוראה,יפקחו עינכם למציאות.העיתונים שמהם אתם מביעים ידיעות מוזנים בשקרים רבים,בנושא זה. כן לגבי מודרנה ואסטרא זינקה,כולם מורכבים מרעלנים…שלא תטעה לרגע.

  3. כל מה שאתה כותב היה עשוי להיות נתון לויכוח לפני שנה כשעוד לא הכרנו את החיסונים, היום לאחר שעשרות מיליונים חוסנו, וראינו בזה כל אחד בסביבתו הקרובה בלי הרבה מחקר – ישועה עצומה, הרי שכל זה אפילו לא שטויות והבלים אלא פשוט כלום שבכלום.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל