לתרומות לחץ כאן

תשובה על נישואין לגוי

שאלה:

שלום כבוד הרב,
אני גרה מחוץ לישראל כבר 25 שנים. התחתנתי פעם אחת והתגרשתי מגוי. יש לנו בת משותפת. בעלי לשעבר הוא לא הגוי היחידי עימו הייתי.
אני רוצה לעשות תיקון ומבקשת לדעת מהו התיקון לעוון זה והאם אני צריכה יותר מתיקון אחד מאחר וקיימתי יחסי מין עם גויים?

אהיה אסירת תודה לתשובתך

תשובה:

 

שלום וברכה

 

קראתי בכאב את שאלתך, וגם בשמחה גדולה שזכית לחזור לאבינו שבשמים, וכמו שניכר מן השאלה, ברור שאת מתחרטת על העבירות שעשית, ויודעת ומכירה בהם, וכבר עזבת אותם לחלוטין. והתיקון הכי גדול הוא פשוט לחזור בתשובה שלמה לאבינו שבשמים! לקבל על עצמך את שמירת המצוות,  לא צריך להתחיל לשמור את כל המצוות בבת אחת, אלא להתחיל לאט לאט, בהדרכת רבנים קרובה וחשוב מאוד שגם תהיה נחמדה מהסביבה, שהשבת בבית תהיה שבת, כשרות, צניעות, להתפלל לפחות פעם ביום, להתקרב לה'. ובאמת חשוב לדעת שאין לשער את הסיפוק והשמחה שיש לאדם כאשר הוא מתחיל לעשות טוב, לחיות חיי רוח, למצוא תכלית וטעם בחיים, לחיות כמו יהודי. החיים אינם סתם לשרוד, לאכול לישון לקום לעבוד וחוזר חלילה, יש להם תכלית, יהודי דבק בה', בונה עולמות, מקיים יעוד, היהודי הוא תכלית כל הבריאה.

 

תמצאי לך בסביבתך איזו קבוצה, חברה, רבנית, שתוכלי להעזר בה בכל זה, לשמוע על היהדות יותר בשפה ובסגנון שיהיו לך נעימים.

 

בהצלחה רבה מאוד!

הצטרף לדיון

3 תגובות

  1. רב תודות לך, כבוד הרב. קראתי באינטרנט שאני צריכה לעשות תיקון בעוון זה בצומות, טבילה במקווה מים קרים, נתינת כסף לצדקה ותפילות מיוחדות לתיקון עוון זה. האם אני לא חייבת לעבור חובת תיקון זה על מנת להיטהר?

  2. לא זה הנושא בכלל, הנושא האמיתי הוא להתקרב לה', לחזור בתשובה ולקיים מצוות, אני לא יודע היכן את בנקודה הזו, בנקודה שבה את נמצאת יש להתקדם עוד. בהצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל