לתרומות לחץ כאן

אשה נשואה בוגדת באינטרנט

שלום וברכה
אשה נשואה ששומרת תורה ומצוות בתקופה מסויימת במהלך הנישואין יצרה קשרים וירטואליים דרך האינטרנט עם גברים שונים. אופי הקשר היה מיני בעיקרו. הקשרים מעולם לא יצאו ממסגרת האינטרנט. מעולם לא היו שיחות טלפון ולא מפגשים.
אך היו הרבה התכתביות ממש ממש לא צנועות!
איך מתקנים עברות כאלה? האשה הזאת היום כשרה וצנועה ומביעה חרטה וצער על מעשים אילו.
האם זה נחשב בגידה? האם העובדה שבעלה לא יודע נחשב לה שהיא משקרת לו? איך היא יכולה לנקות את עצמה? בבקשה תשובה בהקדם האשה מאד מתייסרת.. לציין שתקופה זו היתה לפני שנים וארכה מספר שבועות..
תודה רבה

תשובה:

שלום רב,

אין זה נחשב לבגידה. העובדה שבעלה אינו יודע אינה רלוונטית כלל. אולם עליה לשים לב: התורה אומרת ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם והסיבה היא פשוט כדי שלא להגיע למצבים כאלה. ברוך ה' האישה התעשתה מוקדם, עוד לפני שההתדרדרות המשיכה. ולמעשה נמנעה מלעשות עבירה. אבל היא בהחלט חייבת לקחת את זה לתשומת ליבה, כדי שלא תגיע למצבים כאלה שוב.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. השם ירחם!
    סליחה על הבוטות אך השאלה מאד מתבקשת.. אם במקרים כאלה הצד השני באינטרנט היינו הגבר הוציא זרע לבטלה בעקבות יצירת קשר כזה.. מה עושים? איך האשה מתקנת?? האם היא עדין נחשבת שלא בגדה??

  2. לא היתה כוונתי שאין כאן עבירה, הרי להיפך אמרנו שהיא עוברת ב"לא תתורו", אלא שזו אינה בגידה במובן שמהווה בעיה בהמשך הקשר שלה עם בעלה, וכמו על כל חטא צריך לחזור בתשובה, היא והגבר השני וכו'.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל