לתרומות לחץ כאן

מתי אישה נאסרת על בעלה?

אישה נשואה שהייתה עם גבר אחר אך לא קיימה איתו יחסי אישות  אלא כל המגע ביניהם היה בבגדים מלאים מצד שניהם האם היא אסורה לבעלה ומה היא צריכה לעשות בנידון?

תשובה:

שלום רב,

אשה נאסרת לבעלה רק עם קיום יחסי אישות, וראה במקורות.

מקורות:

על אף שאשה נאסרת רק בקיום יחסי אישות, כמו שכתוב בשו"ע אבה"ע סי' כ'. אולם לפעמים האשה נאסרת גם כשאין אנו יודעים על קיום יחסי אישות, אלא אם עדים רואים "מעשה כיעור". ובנוסף, התפרסם הענין שהאשה זינתה היא נאסרת. אבל זה צריך לדעת ולדון לאחר שבי"ד שומע את כל הפרטים. לכן, אם אין עדים אפילו על יחוד ביניהם, האשה לא נאסרת אלא בקיום יחסי אישות.

הצטרף לדיון

4 תגובות

  1. לפני כמה חודשים אשת איש התחילה לאהוב אותי ,והיו עליה סמנים של רצון מיני.היא שייכת לחסידות X בעלה כל היום בכולל,והיא רוצה שהוא יהיה תלמיד חכם.יום מהימים היחסים התקרבו והתחלנו לגעת זה בזו,עד שהצמדתי את שלי לשלה …לא הייתה חדירה יש לציין שהיא הייתה יחסית נמוחה ממני.האים היא אסורה על בעלה?אני מאוד לא רוצה לפרק את המשפחה הזאת הם משפחה מאוד מפורסמת של תלמידי חכמים.וזה רק היה פעם אחד .ומאז סיכמנו יותר לא להפגש ולהשמיד את מספרי הטלפונים שננו הצתערנו.ישמח לקבל תשובה במייל .אני ממתין לתשובה כמו לא יודע מה…מאוד מחד ללכת לבית הדין ,כי אני שהרבה מכירים אותי,ויהיה להם קשה להאמין שעשיתי מעשה זה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל