לתרומות לחץ כאן

רכישת כרטיסי סים כדי להשאיל לאחרים

שאלה:

שלום
אני מעונין לרכוש כרטיסי סים על מנת להשאיל לאנשים הבאים מחול , ללא מטרת רווח.
באתר של החברה ראיתי כי תנאי השימוש הינם כי הסים ישמש לצורך שימוש אישי בלבד.
השאלה האם מותר לי לרכשו על מנת להשאיל,
אציין כי אני יכול לרכוש גם ללא חתימה על ההסכם עם החברה

תשובה:

שלום וברכה,

אם סיבת האיסור כדי שלא להם הפסדים, אסור לגרום להם הפסד. אם סיבת האיסור כדי שלא יהיה להם תלונות מאנשים שונים, אם אתה תהיה אחראי על הסים, ולא יתלוננו אחרים, אין איסור להשאיל לאחרים. בכל מקרה כדאי שתבקש רשות מעובד ראשי בחברה – אם באפשרותך הדבר.

בהצלחה.

 

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. אין ל י איך לדעת מה הסיבה
    זה הנוסח
    4.כל שימוש בציוד הקצה ו/או בכרטיס ה- SIM ו/או בשירותים המסופקים לך על ידי החברה או על ידי צדדים שלישיים באמצעות החברה, יתבצע לצרכיך הפרטיים והאישיים בלבד ובמסגרת שימוש סביר, טבעי ורגיל בלבד, כפי שהיה עושה בהם שימוש אדם סביר. אינך רשאי לעשות כל שימוש מסחרי לרבות השכרת או השאלת הקו שברשותך, או שימוש שאינו שימוש אישי בלבד בשירותים המסופקים לך. במקרה של שימוש חורג או שימוש שאינו סביר תהא החברה רשאית להפסיק זמנית את מתן השירותים או לנתק אותך מרשת החברה ולחייב אותך בגין שימוש חורג, בהתאם לתעריפים הנהוגים בחברה באותה עת. אינך רשאי לבצע שינויים כלשהם בפרטים שתוכנתו בכרטיס ה- SIM או במכשיר ציוד הקצה, למעט פרטים הניתנים לשינוי על ידי המשתמש ומפורטים במדריך למשתמש. אינך רשאי לעשות שימוש בלתי חוקי או הנוגד כל דין, לרבות גרימת עוולה או הטרדה, בשירותים הניתנים לך, ואינך רשאי להתיר למי מטעמך לעשות כן. אינך רשאי לעשות כל פעולה אשר עשויה להפריע לפעולת הרשת ו/או להפריע למנויים אחרים.החברה רשאית להגביל את מספר הקווים המקסימלי למנוי ,להגביל את מספר הקווים המשולמים באותו אמצעי תשלום ו/או לקבוע תנאים להחזקת קווים נוספים, לפי שיקול דעתה ובתנאים שתקבע.

  2. שלום,
    מותר לך להשאיל, והם זכותם להפסיק את השרות אם יראו צורך להנתק אותך כשהשאלת לאחרים. הם כותבים את הנוסח כדי למנוע כל תקלה שלא תהיה, אין להם הפסד כספי מההשאלה. לכן מותר לך להשאיל.
    בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל