לתרומות לחץ כאן

נפלתי ברוחניות ורוצה שוב לעלות

שאלה:

שלום לכבוד הרב, התחזקתי במהלך של כ6 שנים, במהלך שנה וחצי הראשונות שמרתי על הברית, למדתי וכו' אך היה שלב שבו הרגשתי לחץ, הראש ישיבה שלי אמר לי להפחית מהלימוד ולא שמעתי לו, כתוצאה מהלחץ הממושך, נכנסתי לחרדות, ובמשך 4 שנים האחרונות אני סופג עליות וירידות הן בגשמיות והן ברוחניות, אך אין ייאוש בעולם.. רציתי לשאול את הרב, בנפילה האחרונה שלי ממש נפלתי, בשנה האחרונה שמרתי שוב את הברית אך ללפני כחודשיים נפלתי, לובש כרגע לבוש צבעוני, בקושי מתפלל וכו' מעוניין להתחזק שוב אך לא יודע עד כמה בהדרגה, כשלמדתי בין 4-5 שעות הרגשתי טוב, יותר מזה לחצתי על עצמי, עכשיו מעוניין להחזיר את הקדושה, הלימוד והתפילות, כיצד לעלות? תודה רבה רבה לכבוד הרב.

תשובה:

שלום וברכה ידידי!

ברגע שאתה רוצה, כבר עלית! עכשיו נשאר רק לבצע… ומי מונע אותך מכך?! חזור לאט לאט קודם לבית הכנסת שלוש תפילות ביום עם אזיה שיעור תורה בערב, ואחר כך כשתרגיש שאתה יכול עוד תשמיך.

בהצלחה רבה מאד, תעדכן אותנו איך הולך!

הצטרף לדיון

3 תגובות

  1. שלום לכבוד הרב, כרגע הלכתי כמה פעמים לתפילה, ומשתדל ללמוד כמה שאני יכול, רציתי לשאול את הרב, לפני כחודשיים קבעתי הסרת משקפיים והיום הגיע התור.. אין מנוס אלא ללכת לשם ולעשות את הבדיקות, מה אפשר לעשות? אני לא רוצה שזה יחליש אותי שוב ברוחניות.. מה דעת הרב בנושא? תודה רבה לכבוד הרב!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל