לתרומות לחץ כאן

ועוצם עיניו מראות ברע – במחשבים

שאלה:

שלום להרב,

שאלה: למדנו היום הדך יומי נז: בב"ב, וגבי סוגיא דאין מסתכל בנשים בשעת שעומדות על כביסה וכו' שמדמים היום לעניני שמירה העניים בדברים במחשב כגון תמונות נשים פרוצות ווידאו וכל כיוצא כאלו, ונשאל מה יעשה אדם שלעבודתו צריך לחפש מכיר מוצרים בין לקנות לו ובין לראות כמה מוכרים אחרים באינטרנט? וצדדי הספק כך שיש פילטרים טובים מ"מ לפחות לעניות ידיעתי יש שיחסמו רק דברים ממש פרוץ כגון מערומים אולם נשים בלבוש לא ערום לגמרי אבל ערום לגמרי ע"פ הלכה כגון בתחתונים וכדומה לא יחסר, ויש מהם שיחסר את הכל ואפילו תמונה שאין בה שום בעיה כגון של נדל"ן גם יחסה, והרי איך אפשר לאדם שצריך את זה לעבודה לעבוד?

פשוט שלמי שעובד רק בנדל"ן יותר פשוט שהסיכוי שיופיע משהו פרוץ מאוד קטן מקסימום יכול להיות בחורה שלא מכסה הידים אבל זה כמעט לא שייך שיהיה. וגבי מי שעובד במכירה סחורות שצריך כמה פעמים לעשות מחקר וחיפושים, איזה אופן יש לעשות כדי שתוכל לעבוד ושיהיה ממש מינימלי האפשרויות שיקרה בעיות כאלו של דברים לא צנועיים?

תודה ברכה והצלחה

תשובה:

שלום רב

יש לעבוד רק עם אינטנט המסונן בפיקוח הלכתי, כמו אתרוג או נתיב בארץ ישראל. אין לי מושג אלו סינונים יש אצלכם בארה"ב, אבל הרמה צריכה להיות זהה. אם אין לו סינון כזה יעסיק מזכירה שתעשה זאת, ולא ימכור את נשמתו בעד בצע כסף..

בהצלחה רבה ויום נעים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל