לתרומות לחץ כאן

מחזור ארוך – קושי עם הבעל

שלום רב.
אני אשה בת 42. אני אציין בתחילת השאלה שאנו זוג מסורתי אך לא דתי חרדי, אני שומרת נידה, הפרשת חלה, ונרות שבת. בזמן האחרון יש בעיה.
אני כבר יותר מחמישה שבועות מדממת. הלכתי לרופא הביא לי כדורים אומנם המצב השתפר והדימום פחת אך עדיין לא פסק. אני עדיין לא נקייה כדי לספור 7 ימים וטבול במקווה. המצב הזה יוצר ביני לבין בעלי בעיות, יותר נכון לבעלי, הוא לא ממש מבין. אומנם הוא לא מבקש ממני לקיים עימו יחסי מין, אך כן רוצה שאגע בו ואנשק אותו. לצערי לפעמים היו פעמים שנכנעתי לבקשותיו כדי שהוא לא ירד עליי וישפיל אותי בנושא. למערי אני מנסה להסביר לו שיהיה סבלני ושגם אני מתגעגעת אליו. כל המצב ממש מדיר שינה מעיניי וגורם להרבה מתח ועצבים בבית. יש לי ביקורת אצל רופא נשים מחר 20.7.16 ומקווה לבשורות טובות. הוא שלח אותי לעשות בדיקות הורמונים וסרטן הרחם, ברוך ה' הכל בסדר. עדיין לא מובן לי מה מקור הדימום הארוך. אנא תשובתך בהקדם המצב לא קל לי בבית. ואם יש אפשרות גם כן להסביר לבעלי.

תשובה:

שלום רב

הנסיון הוא אכן קשה, אבל כבר אמרו חכמים "לפום צערא אגרא", לפי גודל המאמץ והקושי בקיום מצוה כך גודל השכר. אין כאן מה ללעוג! עם ישראל מדורי דורות, מיום שניתנה בו תורה שמרו טהרת המשפחה! אשרי בית שהטהרה נשמרת בו כהלכה, אוי לו לבית שחיים ככל הגויים רחמנא ליצלן. אנחנו גאים ביהדותנו ובהיותנו בנים לה' יתברך המקיימים את מצוותיו. אשריכם שאתה נזהרים בענין זה למרות הקושי ואורך המחזור, טוב שאת מטפלת בענין אני מקווה שהרופא ימצא את הפתרון במהרה ותוכלו לשוב לצורה תקינה ורגילה.

בהצלחה רבה ורפואה שלמה!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל