לתרומות לחץ כאן

אישתי אינה רוצה ביחסי אישות בתקופת ההיריון

שאלה:

שלום
אשתי ב"ה בהריון. היא לא מעוניינת בכלל ביחסי אישות כבר 4.5 חודשים ומאד קשה לי בפרט בקיץ. יש פתרון להקל עלי את המצב בלי להרוס את שלום הבית.
תודה

תשובה:

שלום רב,

לעניות דעתי אתה צריך לקבוע שיחה עם אשתך, בצורה רגועה ולא תובענית, לנסות להבין אותה ואת התחלופה הפיזית שעובר על גופה, אבל מצד שני אתה צריך להסביר לה באופן רגוע ושלוו את הצרכים שלך, שהיא מחוייבת בהן, ואני מקווה מאד שאם תבוא מעמדת המכבד והמעריך היא גם תבוא לקראתך. כי בס הכל זה מחוייבות שלה.

 

הצטרף לדיון

6 תגובות

  1. מה זאת אומרת מחויבות שלה?? האם היא חפץ לפורקן יצרים? היא לא אמורה לעשות דבר שהיא לא רוצה! אי אפשר להכריח אותה. למה התורה כזו שוביניסטית? אם רבניות היו עונות במקומכם הן היו הרבה יותר מבינות מאשר אתם

  2. אין כאן שום שובניזם, השיעבוד הוא הדדי, כשם שהאשה מחוייבת לבעלה כך גם הוא מחוייב לה בחיי אישות באותה מידה בדיוק, נישואין הן התחייבויות הדדיות לגמרי, הן בנושא האישות הן בנושאים כלכליים שונים, יש בהן רצף שלם של ההדדיות בכל תחומי החיים. כדאי ללמוד על כך כדי להכיר את פרטי החיובים השונים. אבל חשוב לדעת, יש הדדיות מוחלטת.

  3. הבעל תמיד רוצה יותר מהאישה, כך שאף פעם לא יוצא ש"הבעל מחויב לה" אז תמיד היא מחויבת לו בכל זמן שירצה? ההדדיות היא בזה שמתחשבים אחד בשני, בשום מקום לא כתוב שהיא מחויבת לעשות דבר שלא רוצה, במיוחד בהריון שזה ידוע שאין חשק בכלל

  4. יש גם אסיור לקיים יחסים כשהאשה אינה רוצה זה נכון, אבל ככל שמדובר במשהו קבוע צריך לדעת שהוא סותר את החיוב ההדדי.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל