שאלה:
שלום,
הזמנו תוספי מזון מחו"ל וחברת השליחויות הבנ"ל הביאה את החבילה עד הדלת אבל שפתחנו את החבילה (קטנה) כל התוכן היה מאוד חם וידוע שהתוספים מתקלקלים בחום ולא ברור אם ניתן להשתמש או שאיכות המוצר נפגמה
האם במקרה כזה ניתן לבקש זיכוי מהחנות בחו"ל מטעם שהמשלוח הגיע פגום? גם שלמנו תוספת על משלוח יותר יקר.
תודה
תשובה:
שלום וברכה,
לא ניתן לומר שהמוצר פגום אם המוצר לא נפגם. וחשש שנפגם לא נקרא פגום. אתם צריכים ליידע שהמוצר הגיע חם וחשש שהוא פגום.
לגבי הדרישה לקבל החזר, אם הם חרגו מהתקנון של המשלוח, והיו צריכים להביא את המוצר קר ולא חם, אתם יכולים לדרוש שהמוצר לא הגיע לפי תנאי המשלוח.
בהצלחה.