לתרומות לחץ כאן

זקוקים לישועות

שאלה:

שלום,
אני צריכה לעבור ניתוח בשבוע הבא ומאוד מאוד חוששת ומפחדת. אני בקושי מתפקדת ולא ישנה בלילות. מתקשה לנשום עמוק ונמצאת בחרדה מתמדת. לא מסוגלת לשאת את המתח הנורא הזה והפחד מהפרוצדורה המפחידה הזאת של ניתוח! אני בדרך כלל מאוד פחדנית וחרדתית בעיקר מכל מה שנוגע לרפואה. בשנים האחרונות ניסיתי כל כך הרבה דברים, סגולות ותפילות ולצערי תפילותיי לא נענו…
לפני כחודש לקחתי על עצמי את המצווה שהכי קשה ליישום – כיסוי ראש! וגם בעלי מקפיד על כיפה.
כל כך ציפיתי לראות ישועה, שאולי הכל ייעלם ולא אצטרך ניתוח. אבל לא קורה שום דבר ונראה שנגמר הזמן ונחרץ גורלי.
אני ממש מיוסרת.
האם הגיוני שאדם לוקח על עצמו מצווה כל כך גדולה ותפילותיו לא נענות? למה זה קורה ומה ניתן לעשות כדי לעורר רחמים בשמים?

תשובה:

שלום וברכה

אין מקום לחשש, ניתוחים נעשים היום כדבר שבשיגרה, בעזרת ה' הוא יעבור בהצלחה, וזכות מצות כיסוי הראש תעמוד לך לרפואה שלמה ומהירה, שתוכלי לשוב לתיפקוד מלא ולשמוח בבריאותך לאורך ימים ושנים טובות וארוכות.

הגיוני מאוד שגם אם אדם יקיים מצוה עדיין לא יקרה לו נס גלוי, חשוב לציין שקיום מצוות אינו איזה ג'סטה מיוחדת שאנחנו עושים לבורא עולם, זו תורת אמת, תכלית קיומינו, עיקר תפקידנו על אדמות, ועלינו להיות שמחים ומאושרים כל יום על הזכות שנפלה בחלקנו להיות עבדי ה' ולקיים את מצוותיו שהן תכלית העולם כולו. נס גלוי זה דבר שאם היינו זוכים לו כדבר שבשיגרה, לא היתה בחירה ולא היה עולם…

כמובן אדם שעובד את ה' זוכה לישועות, אבל לעולם לא נסתובב בתחושה שמגיע לנו משהו. עלינו להיות מאושרים ולהודות לה' שנתן לנו את התורה ואת האפשרות להתחבר אליו ולהיות חלק מהדבר הענק הזה של תכלית העולם.

בשורות טובות ורפואה שלמה, ולא לדאוג, רק להתפלל ולהתחזק ובעזרת ה' הכל יעבור בקלות.

נשמח שתבשרי לנו אחרי שהכל יעבור שבריאותך טובה!

הצטרף לדיון

4 תגובות

  1. אלוקים יכול "לבזבז" את זכות המצווה האדירה שלך על רפואה מיידית ,כנראה הוא העדיף לשמור לך את זה לשכר נצחי …..!!!! מתפלל לישועתך הקרובה. (כדאי לקבל כעת בלי נדר תרומה לצדקה כשיעבור הכל בשלום)

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל