לאחר שליחת השאלה קלטתי שהיא לא סוגננה כהלכה ועם הרבנים הסליחה. לא מדובר על תינוק לאחר עריכת הברית אלא על מבוגר שיש לו פצעים האם אין חשש חימום? או איך אפשר מבלי חשש? כמו"כ השאלה גם לגבי שבת איך ניתן לעשות זאת ללא חשש ממרח (צריך התמדה יום-יומית למשך תקופה מסויימת)
ומה בקשר ל"תבקע כרסו ואל יעשה רשע וכו'" משמע שגם בפיקוח-נפש אסור להושיט יד! אז איך נתיר למרוח משחות? (שאלה למעשה ולא מתוך קינטור ח"ו – האם יש צורך להחמיר בנושא ויהא אשר יהא או שזה לא נפסק להלכה)
לאחר שליחת השאלה קלטתי שהיא לא סוגננה כהלכה ועם הרבנים הסליחה.
לא מדובר על תינוק לאחר עריכת הברית אלא על מבוגר שיש לו פצעים האם אין חשש חימום? או איך אפשר מבלי חשש?
כמו"כ השאלה גם לגבי שבת איך ניתן לעשות זאת ללא חשש ממרח (צריך התמדה יום-יומית למשך תקופה מסויימת)
אם יש צורך רפואי מותר, בשבת אם יש צורך חיוני אזי רק מניחים את המשחה בלי למרוח ומעל זה שמים תחבושת.
דובר בעניין ממרח. מה בקשר לשחיקת סממנים?
כשיש חולי שיכול להגיע לזיהום לא גזרו.
ומה בקשר ל"תבקע כרסו ואל יעשה רשע וכו'" משמע שגם בפיקוח-נפש אסור להושיט יד! אז איך נתיר למרוח משחות?
(שאלה למעשה ולא מתוך קינטור ח"ו – האם יש צורך להחמיר בנושא ויהא אשר יהא או שזה לא נפסק להלכה)
אפשר למרוח באופן שאינו מביא לחימום, ומי שרוצה להדר ולמרוח בכלי עוד יותר טוב.
השאר תגובה