לתרומות לחץ כאן

הסרת שיער לגבר על ידי אשה

שלום לכבוד הרב רציתי לדעת אם יש בעיה לעשות הסרת שיער בלייזר ברגלים ובידיים את הטיפול אצל אשה רופאה [ בגלל שאני רשום למרפאת כללית ושם זה ממש זול ושם מי שעושה את הלייזר זה רק רופאה]

תשובה:

שלום רב

עצם הסרת השיער לגבר היא בעייתית, ואסורה בדרך כלל משום איסור "לא ילבש גבר שמלת אשה" אא"כ מדובר בדבר הנעשה לבריאות או בושה רבה.

גם במקרים שניתן כך לעשות אין לעשות זאת על ייד אשה, כיון שלא מדובר בצורך רפואי ממש [שגם זה מותר] אלא בטיפוח, וכל טיפול כזה מטבע הדברים האופי שלו מביא לקירבה יתירה ועלול לגרום להרהורי עבירה.

בהצלחה

הצטרף לדיון

3 תגובות

  1. רציתי לעזור בעצה, בעצה, שבמקום טיפול בלייזר שעולה כמה אלפים, אפשר לרכוש מכשיר לייזר אישי (עם המלצות וכו') בלא יותר מ 70 דולר מסין. נסה דרך אתר אלי אקספרס לדג'. זה טוב בעיקר לנשים להסרת שיער לצמיתות, והן יכולות להעביר הלאה כשמסיימות.
    שמעתי שיש כאלה שמשתמשים בזה על תינוקות, וכך הם לא יצטרכו כל החיים להסיר שער.

  2. בבקשה.
    שימי לב שלא ביצעתי מיון לפי מחיר. זה אומר שהמוצר בקישור הוא לא בהכרח הכי טוב והכי זול. יכול להיות שיש שם מוצרים טובים במחיר יותר זול. כמו כן, בימים של מבצעים, המחירים עוד יותר זולים.
    המוצר שבקישור, הוא לפי התמונה שזכרתי, שראיתי עליו ביקורות טובות באתר של Amazon גם.
    באינטרנט מסונן רגיל לא עולים הדפים טוב, אבל עדיין אפשר לראות במה מדובר.

    http://www.aliexpress.com/item/2015-New-Laser-Hair-Epilator-purple-color-Permanent-Hair-Removal-Device-150000-Pulses/32481675476.html

    שבת שלום.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל