לתרומות לחץ כאן

מת שבא בחלום

שאלה:

שלום כבוד הרב, מבקשת את עזרתך לפירוש חלום
בעלה של אחות של אבא שלי נפטר לפני שנה, לא היינו בקשר וגם עם אשתו ממש בקושי…. הוא בא אליי בחלום ואמר לי אל תפחדי שימי כיסוי ראש ,מה זה אומר?

תשובה:

כנראה זכית להארה משמים שמבקשים ממך להקפיד על כיסוי ראש כמו כל היהודיות הכשרות בכל הדורות! אשריך שזכית שדואגים לך משמים שלא תחטאי!

שבת שלום.

הצטרף לדיון

5 תגובות

  1. תודה על פנייתך, חשוב לי להוסיף.. שאני נשואה טרייה שנה, שמתי כיסוי ראש מידי פעם בשבתות ושאני באה לחמותי אני תמיד שמה .
    אני מאוד צנועה מאוד. תמיד אהבתי את הצניעות אבל קשה לי המעבר לגמרי.. הלב שלי
    אומר לי לשים חצאית וכיסוי אבל זה מקשה אליי . מה לעשות??? בבקשה.

  2. מאוד כדאי, כיסוי הראש הוא הנזר של האשה היהודיה! בכל הדורות בנות ישראל מסר8ו נפש על צניעותן! עשי כל מאמץ ותראי רק ברכה והצלחה כל הימים.

  3. שלום רב,
    אמא שלי חלמה חלום על אחי הגדול ז"ל שנפטר לפני שנה וחודשיים
    אמא מספרת שבחלום שכבה על מיטה בחדר לבן אם עוד כמה נשים איתה בחדר, ואז אחי הגדול נכנס לחדר כולו מלוכלך אם קרח מלוכלך עליו וזקן(אחי אף פעם לא גידל זקן) אמא שאלה אלכס מה זה למה אתה כזה מלוכלך והוא ענה כי לקח לי הרבה זמן להגיע אלייך עד שהגעתי הלכלכתי ואז החל להוריד את כל הליכלוך ואמא עזרה לו ותוך רגע נהיה נקי וזוהר וצחק ושמח ואז הוציא מלא מתנות ונתן לאמא ולכל הנשים בחדר מתנות אמא אמרה מה זה לכל הבנות פה אמר כן זה לכולם מתנות ממני,לאחר מכן הצביע על אישה שהייתה בחדר גם כן ואמר לאמא נו איך היא? אמא שאלה מי זאת?
    הוא ענה זאת האישה שלי!
    רציתי בבקשה לדעת מה זה אומר???

  4. זה מסמל שבעצם הוא כרגע במצב שאינו יכול להסיר מעליו את הליכלוך שדבק בו מחמת עברות שעוברים כאן בעולם הזה. רק אתם כאן על ידי חיזוקים במצוות, אמירת תהילים ולימוד משניות ועוד ועוד לעילוי נשמתו, תועילו לו לכפרת עוונותיו. בהצלחה ובשורות טובות ותמיד שמחות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל