שאלה:
אדם שקנה דבר מסוים ברשת חנויות מסוימת, והמוכר טעה במחיר שהוא 500 שח ומכר ב100 שח, וכיוון שהרשת היא ארצית, הבעלים אינם ברי השגה. וכן הדבר לא ניתן להשבה לחנות מכיוון שהכל ממוחשב, האם בכוח השירות לקוחות של אותה החברה למחול על הדבר דרך מיילטלפון?
תשובה:
שלום וברכה,
ראשית כל ניתן להשיב את הטעות שמשלמים על מספר פריטים בחנות ואחרי התשלום מחזירים אותם למדף.
כמו כן ניתן לסמוך על שרות לקוחות של הרשת, ואין צורך להשיג את הבעלים עצמם. ויש סמכות לשרות לקוחות לטפל בכל בעיה שיש מול הלקוחות.
בהצלחה.