שאלה:
האם יש עדיפות להתפלל בזמן ולהגיע לזמן קריאת שמע (של מגן אברהם) או שאפשר לכתחילה לקרוא בקורבנות את כל קריאת שמע כדי לצאת ידי חובה ולהתפלל אחרי סוף זמן קריאת שמע (לא אחרי סוף זמן תפילה)?
תשובה:
פשיטא שיש מעלה גדולה מאוד לומר את קריאת שמע על סדר ברכותיה לפני סוף זמן קריאת שמע, וכך ראוי לכל בן תורה.
זאת מלבד העובדה שבקרבנות לא אומרים את כל שלושת הפרשיות.
שבוע מבורך.
ואם בלא תפילין זו בעיה נוספת
אם לא יספיק להניח תפילין לפני שיעבור זמן המג"א יאמר בלי תפילין ואחר כך יאמר עם תפילין לפני זמן הגר"א ואין בכך בעיה של עדות שקר.
השאר תגובה