לתרומות לחץ כאן

משיח זה דבר טוב?

שאלה:

שבוע טוב כבוד הרב
שבעזרת השם שנתבשר בבשורות טובות!!

יש לי כמה שאלות על משיח בן יוסף :

1. אומרים שמשיח בן יוסף יתגלה בתקשורות כולם ידעו מי הוא וכו
אני אומר לעצמי בדור של היום, היום קשה להאמין מה אמת מה שקר האם זה נכון או לא נכון איך אנחנו נידע שזה הוא?

2. נגיד המשיח בן יוסף יתגלה וכול הממשלה של היום הבגץ של היום הבתי משפט של היום יתנו למשיח בן יוסף לנהל את הממשלה בביטחון בנחת?

3. בקשר לחימה של משיח בן יוסף במלחמות השם זה לא בהכרח רק בכוח כלומר בנשק זה יכול להיות גם בדיבור, כמו שאומרים שמשיח בן דוד יפיל את אויבים בעזרת הדיבור לא במעשים האם זה גם תכף למשיח בן יוסף?

4. אומרים שחס וחלילה יקרה משהו למשיח בן יוסף האם אפשר למנוע זו או שזה הנבואה שיקרה לו משהו ואי אפשר לשנותו?

5. המצב הביטחוני של היום מה שקורה במצב המדינה אנחנו נמצאים בתוך הנבואה שערבים ישלטו תשעה חודשים לא בהכרח בתוך המדינה?

תודה מראש!!

תשובה:

כל זה שטויות, כאשר הוא יבוא נדע זאת בלי שום ספק ובלי שום פקפוק ולא מהתקשורת, המלחמה תתנהל באופן אלוקי לגמרי שאין לנו מושג בו ואין לנו צרוך לדאוג ביחס אליו, אינני מכיר נבואה שהערבים ישלטו כאן אפילו יום אחד, אדרבה יש לנו הבטחה במגילת איכה "לא אוסיף עוד להגלותך".

ביחס לכל מי שנוהג להפחיד מימות המשיח ולומר שהרוב ימותו וכו' וכו', צריך לדעת שבורא עולם לא יצווה אותנו לעולם לצפות ולייחל למותנו חלילה, וליסורים חלילה שיבואו על יסורים, אם יש לנו מצוה לייחל ולקוות ולצפות לימות המשיח, סימן שזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו, ברוחניות ובגשמיות, ולכן אין לשמוע דברים חסרי בסיס מאף אחד, רק להתפלל לה' בכל לב "תקע בשופר גדול ותבוא מהרה לגאלנו"!

בשורות טובות וגאולה קרובה.

הצטרף לדיון

4 תגובות

  1. תמיד היו כאן יהודים גם אחרי גלות בבל ואחרי גלות שבחורבן בית שני, לא אוסיף להגלותך זה אמור כלפי האומה בכללותה שלא נחווה עוד גלות.
    ועוד נאמר
    עמוס פרק ט פסוק יד – טו
    וְשַׁבְתִּי אֶת שְׁבוּת עַמִּי יִשְׂרָאֵל וּבָנוּ עָרִים נְשַׁמּוֹת וְיָשָׁבוּ וְנָטְעוּ כְרָמִים וְשָׁתוּ אֶת יֵינָם וְעָשׂוּ גַנּוֹת וְאָכְלוּ אֶת פְּרִיהֶם: וּנְטַעְתִּים עַל אַדְמָתָם וְלֹא יִנָּתְשׁוּ עוֹד מֵעַל אַדְמָתָם אֲשֶׁר נָתַתִּי לָהֶם אָמַר ה' אֱלֹ-הֶיךָ:

  2. ומה נענה על דברי חז"ל בכתובות קיב; כי אמריתה קמיה דשמואל אמר צירוף אחר צירוף שנאמר ועוד בה עשיריה ושבה והיתה לבער.. ופי רשי; גזירות על גזירות כו כשתשעה החלקים יהיו אבודין ולא נותר כי אם העשירית אף היא תשוב והיה לבער.
    וכן חז"ל בסנהדרין אמרו ייתי ולא אחמיניה.
    וידוע עדות ברורה מהחפץ חיים זצ"ל שלכל אחד באופן פרטי לא כדאי וטוב יהיה לו שיבוא משיח, אבל אעפ"כ אנו מחכים לו כי עיז יתגלה כבוד שמים וכו…

    ויש עוד הרבה בנביאים ובחזל ואכמל… וכל הנ"ל בלא עשו תשובה, אבל מי יודע אם עם ישראל יהיו במצב של עשו תשובה…

  3. כבר דשו רבים בכל זה, יש אומרים שאנחנו כבר אחרי כל זה, החפץ חיים אמר שזה היה במלחמת העולם הראשונה, וזה עוד לפני שידע על השואה וכו', ויש אומרים שכל זה אמור לגבי גאולה במצב של אחישנה שהיא בזכותם של ישראל, אבל בדור האחרון לא יהיה כך. והתחושה כרגע היא שאנחנו כבר עמוק בתהליך הקרוב של ביאת המשיח.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל