לתרומות לחץ כאן

לברר על טעות של נציג שרות

שאלה:

רכשתי כמה פריטי לבוש מאתר של חנות מסוימת.
בקופה היה 25 אחוז הנחה, חוץ ממבצע שהיה על הפריטים.
שאלתי את אחד מנציגי השירות-אמר לי זה בסדר.25 אחוז הנחה כולל כפל מבצעים.

היום בבוקר אני רואה שהפריטים הללו לא נכללים במבצע של 25 אחוז הנחה.

1) האם אני חייב ליידע את השירות, ולוודא אם ההזמנה שלי בסדר, ושמא הנציג טעה?
2) האם בדיעבד, כשכבר רכשתי, זה בסדר להשאיר את ההזמנה שלי ככה?

גם בדיני שמיים אשמח לדעת את ההלכה.

תשובה:

שלום וברכה,

אם אתה חושש שבנציג שרות טעה עליך לחזור אליו וליידע אותו ולשאול שוב אם הוא טעה. אם הוא יאמר לך שלא טעה אינך צריך לשלם לו – יש לו את הסמכות לקבוע את ההנחות והמבצעים.

בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל