לתרומות לחץ כאן

תלונה על שירות לקוחות

שאלה:

שלום וברכה,
אני לא יודעת אם נהגתי כשורה והייתי רוצה לדעת להבא מה לעשות.
אני קיבלתי שירות לא טוב מחברה מסויימת ואחד הנציגים שלהם דיבר אליי לא מכובד ושיקר עליי פעמיים. ביקשתי שיחזור אליי מנהל מה שאכן קרה וסיפרתי את הסיפור. מה שאני רציתי זה לעורר אותם שם בשירות לקוחות שאי אפשר לדבר אל לקוח איך שרוצים ואולי לקבל פיצוי על העוגמת נפש על השירות (לא קשור לנציג). בפועל קיבלתי באמת פיצוי ונאמר לי שהם יצטרכו להאזין לשיחות ולדבר עם הנציג. אמרתי להם שלא חשבתי שבאמת יפנו אל הנציג הספציפי וזאת לא הייתה הכוונה ואם יכול להיות שיקרה משהו לנציג בגלל השיחה הזאת אני רוצה למשוך את התלונה ושלא יעבירו כלום. אמרו לי שאי אפשר ושחייב להעביר הלאה אבל שלא יפטרו אף אחד עכשיו במיוחד לא בזמנים כאלה. אני רוצה לדעת אם לא נהגתי נכון בזה שעידכנתי אותם שלא קיבלתי שירות טוב.
בתודה מראש

תשובה:

שלום וברכה,

מותר ללקוח שקיבל שרות לא טוב לפנות לחברה שבה הוא עובד ולהתלונן עליו. ויש בזה משום טובת הלקוחות וטובת החברה. החברה לא אמורה לפטר את העובד בשל כך, אלא אם כן התלונות חוזרות ונשנות. כמובן שצריך להקפיד בכללים של החפץ חיים בלשון הרע לתועלת – שלא יגדיל את העוולה יותר ממה שהיא.

האיסור להלשין כשמוסר לרשויות אדם וגורם לו להסתבך, אבל לספר למנהל החברה – מותר.

בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל