ראיתי מי שמעיר שלהגיע לכותל בע"פ אחר חצות יכול להיות שאלה של כרת וסברתו הוא הואיל ומקריבין אע"פ שאין בית וטומאה הודחה או הותרה בציבור הרי שבהגעה למקום המקדש מתחייבים בהקרבת הקרבן. משא"כ כשנשארים מרחוק הרי יש פטור של ריחוק מקום. האם יש לחשוש לכך?
ראיתי מי שמעיר שלהגיע לכותל בע"פ אחר חצות יכול להיות שאלה של כרת וסברתו הוא הואיל ומקריבין אע"פ שאין בית וטומאה הודחה או הותרה בציבור הרי שבהגעה למקום המקדש מתחייבים בהקרבת הקרבן. משא"כ כשנשארים מרחוק הרי יש פטור של ריחוק מקום. האם יש לחשוש לכך?
שאלות שנצפות עכשיו:
מאמרים אחרונים
מדריכים הלכתיים
מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?
מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל