לתרומות לחץ כאן

חלום וזוגיות

שלום רב אני מקווה שתוכלו לעזור לי אני כבר לא יודעת למי לפנות.
עברתי תקופה לא פשוטה בחיים וירדתי מהדת אבל לאט לאט חזרתי הדבר שהיה לי קשה היה חצאיות. הכירו לי בחור טוב חוזר בתשובה גם הוא היחידי שגרם לי מעצמי! לרצות להתחזק וללבוש חצאיות..
אני והוא נפרדנו כי עבר משהו עם המשפחה והעבודה והרגיש מבולבל והכל השפיע לנו על הקשר אך הוא לא מסוגל להתנתק תמיד כשנפרד היה יוצר קשק אחרי שבוע/שבועיים. הוא רוצה אך משהו מונע ממנו. אני מרגישה דברים שבחיים לא הרגשתי והטא הגבר שאני רוצה לבנות איתו בית של תורה וזה מגיע למצב שגם אם אנחנו בנתק אני מרגישה מצי הוא הולך ליצור איתי קשר מתי הוא הולך להתקשר .באותו היום מהצהריים יש לי כאבי בטן ותחושה שאני הולכת לדבר איתו וזה אכן קורה אני גם מרגישה מתי תהיה שיחה חיובית איתו ומתי הוא כביכול ינסה להפרד שוב. אני מרגישה שאסור לי לוותר ושזה הזיווג שלי ואחרי כל תפילה שאני מבקשת שיעזרו לי ושיתנו לי סימן אם להלחם או לוותר יום למחרת הוא שולח הודעה שננסה שוב כך גם קרה ביום של פטירת רחל אימנו שהתפללתי ויום למחרת הוא הראה סימנים חיוביים. כרגע הוא שוב חתך אך לא בטוחה שזה סופי כמו שהיה עד עכשיו וכנגד כל הסיכויים הוא התחיל לעבוד באותו בניין שאני עובדת כאילו כל דבר רק מראה שהוא צריך להיות קרוב אלי.
מי שהכיר בינינו כרגע מנסה להפריד ומנסה לשדך לו בנות אחרות כי חושב שבגלל שהבחור מתחזק אז אני לא מתאימה כנראה מה שהוא לא יודע שהפוך, אשמח אם יתחזק ושנתחזק יחד.
לאחרונה יש לי חלומות מוזרים שחלום אחד שאני והוא מתחתנים ואני ממש רואה את כל החתונה כאילו הייתי שם ואיך הוא מקדש אותי וכולם שמחים ומאושרים ובאותו החלום אני חולמת שאני אחרי החתונה בהריון וממש עוברת את כל ה9 חודשים ואםילו רואה סימן של הרגל של התינוק בבטן וממש מרגישה אותו בתוכי וגם עוברת לידה שהיתה ממש קלה וללא כאבים כמעט ושנמצאים לידי גם הבחור שהכיר בינינו וגם אחי שלא הבנתי למה הם שם אבל היתה הרגשה ממש טובה בחלום.
השבוע גם שיניתי את השם השני שלי לשירה ועכשיו אני שירן שירה ב"ה בעצה של רב ובאותו הערב חלמתי על זה שאני נמצאת ב 2 אקווריומים מלאים במים עם מלא דגים קטנים יפים וצבעוניים והרגשתי ממש ממש טוב.
מה כל זה מסמל??? אני ממש לא רגועה וכבר לא יודעת מה לעשות.
אני ממש מרגישה שהוא הזיווג שלי

תשובה:

שלום רב,

החלום ברור, הוא באופן טבעי מאחד שאת חושבת עליו הרבה מאד משך היום אך טבעי הוא שתחלמי עליו בלילה…

לעצם השאלה האם הוא הזיווג שלך זאת בודאי אני לא יודע. אבל ההרגשה שלי שיש לו חוסר יציבות, ואני לא יודע אם זה מעלה גדולה…. אדם צריך לדעת מה הוא רוצה ומה הוא עושה. את לא צריכה להצטער אם הוא עוזב אותך ממילא כשאני רואה את חוסר היציבות שלו אני לא יודע כמה הוא בנוי לקשר תמידי ומתמשך ולבנות בית של תורה באופן רגוע ושלו.

הרבה הצלחה ותמשיכי להתחזק ובעזרת ה' הזיווג הטוב ביותר עבורך בוא יבוא.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל