לתרומות מתנות לאביונים לחץ כאן

חסך מילדות באהבת משפחה

שאלה:

אני יתומה מילדות משני הורים וגרושה, והאבא של ילדי ברוך ה' מחלים מצינטור. הם מתכננים ביום ההולדת שלי, שחשוב לי מאוד, להתאסף ולעשות לו מסיבת הודיה. התחננתי לפניהם שיעשו את הדבר הנכון והחשוב הזה בתאריך אחר, והם לא מבינים מה כל כך מכאיב לי. האם אפשר לקבל עיצה או עזרה. יש רגעים שאני רוצה למות, כי מאוד קשה לי בעבודה, בשבתות וכו. תזכו למצוות.

תשובה:

שלום וברכה

הנושא מאוד מורכב לפי דעתי ומצריך סיוע ואסביר: בעצם באופן נורמלי הם צודקים… מה יותר טבעי ונחמד מלחגוג לשניכם יחד?! אתם הרי זוג, נשמה אחת חיים יחד, הכי כיף בעולם ששמחים יחד ביום הולדת עם מסיבת הודיה. הסיבה לכך שאת לא מרגישה כך, הוא משום שאת עדיין חווה חסר עמוק מאוד מילדות, בחום אהבה ומשפחתיות, מה שכנראה גם לא הצלחת לקבל בנישואין הראשונים, אינני מכיר אותך, אבל אולי גם זה היה בגלל שהיה לך לכך רעב עצום בלתי ניתן לסיפוק, מה שגרם לכך שהבעל לא יכול היה לתת כל מה שרצית, או לא זיהה את הצורך האדיר שלך, וממילא את התאכזבת ומכאן התגלגלו הדברים… כעת את בעצם שוב באותה סירה… יש לך רצון אדיר לקבל את הפינוק של יום ההולדת בלי ששום דבר יעיב ויכסה ויסיט את תשומת הלב מיום שמחתך, עד שאת מרגישה שנמאס לך מהכל ובא לך למות חלילה כפי שכתבת. תגובה לגמרי חסרת פרופורציה… ברעב הזה, בחסר הזה, בחור השחור הזה שעדיין יש בך והוא מדמם וכואב עוד מימי הילדות, חובה לטפל! אחרת הסבל הוא אדיר, ואני משוכנע בלי ספק שזה גם פוגע בשנית בחיי הנישואין שלך!

כדאי מאוד ללכת לטיפול רגשי אצל מאמנת מקצועית מכילה ומבינה, שתתן לך לנקז את כל המוגלה הזו ולהגיע להרבה יותר שלימות פנימית, זה צורך בסיסי בשבילך, ואל תוותרי על זה.

שבת שלום ומבורך.

מקורות:

 

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל