לתרומות לחץ כאן

המשך שאלה לגבי יעוץ זוגי

בס"ד
לכבוד הרב ,
שאלתי להמשך תשובתך ,שבו כתבת על הליכי ייחוד בנוגע לשיחות עם גברים בכל הקשור ליעוץ זוגי ..הייתי מעונינת ללמוד יותר על הנושא בכל מה שקשור לשיחות עם הגבר.
כמו למשל ,כשהוא מגיע ללא אשתו האם צריך להשאיר דלת פתוחה? ומה קורה שיש חשש לחוסר פרטיות ? האם מותר לסגור דלת? היות וזה יעוץ זוגי שדורש שיחות אישיות עד איפה הגבול?
היות וזה נושא חשוב אני רוצה לדעת יותר מה מןתר ומה אסור? אשמח אם תוכל לעזור ולהדריך אותי שחלילה לא אכשל ואזכה ב"ה להשכין שלום בית בין בעל לאשתו.
בברכה ,ותודה מראש ,שרה

תשובה:

שלום רב.

כאשר הדלת אינה נעולה ובעלך נמצא בעיר אין כל חשש יחוד, כיון שהוא יכול לבוא בכל עת למקום. בנוגע לעצם השיחות צריך הרבה שימת לב, שכן, העבודה של יעוץ נישואין מחייבת הרבה השתתפות רגשית עם המטופל דבר שבאופן טבעי עלול להוביל את השיחה למחוזות ותחושות שאינן רצויות, לכן, חשוב מאוד יחד עם ההשתתפות בעצם מצבו לשמור על הדיסטנס הנדרש, הן מבחינת הדברים עצמם והן מבחינת אופן הישיבה בחדר.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. בס"ד
    שלום כבוד הרב.
    בעחי אומר לי שהוא לא מסכים שאלמד יעוץ זוגי אחרי שספרתי לו לפני כמה חודשים לא הביע התנגדות, ועכשיו בא בטענה שהוא לא מוכן שאדבר עם גברים ,מה עלי לעשות?זה דבר שנפשי מאוד רוצה לעשות ולעזור וגם מצווה להשכין שלום בית, האם עלי לשמוע לו? או ללכת ללמוד בכל זאת?
    תודה שרה

  2. כאחת שעוסקת בתחום של היעוץ הזוגי בטח תוכלי להגיע איתו לעמק השווה, ואם לא תוכלי להניח את דעתו בענין זה, נראה לי שהזוגיות מעל לכל, כך אומרים היועצים… במקרה כזה שתראי שבנפשו הדבר תנסי למצוא לך אפיק אחר. בהצלחה רבה ותהיו תמיד שמחים ומאושרים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל