לתרומות לחץ כאן

פענוח חלום

אני ישמח לקבל תשובה בנוגע לחלום שחלמתי:הייתי עם שלושה חברים שלי בתוך בית. אף פעם לא הייתי בבית הזה. ישבנו בחדר ואותו הזמן הייתה מלחמה מאד קשה בארץ. פתאום שני הקירות נפתחו לשניים וראיתי, שאין כלום בחוץ, אפילו לא נישאר בניין, הכל הרוס כמו סוף העולם, רק היה עץ אחד בודד בלי ענפיים. הסתכלתי למעלה בשמיים וראיתי כרכרה עם ארבעה סוסים לבנים, מרחפת בשמיים. (בשלב הזה החברים כבר לא היו). הכרכרה פנתה לכיווני ונעצרה מעלי. פתאום, יורד בן אדם עם זקן לבן וארוך, כותנת כחולה, ואומר לי: "שלום לך אליהו, אני הוא אליהו הנביא ואני רוצה להראות לך מה מלך המשיח"עושה. הוא אמר לי להסתכל למעלה בשמיים. פתאום ירד בן אדם (עם זקן שחור, בלי חולצה, רק כותנת למטה), עם סוס לבן, פתח נהר מהפרת ועד החידקל, והוריד את בית המקדש למטה. הוא הגיע עד אלינו, ירד מהסוס ואליהו הנביא אמר לי: "עלה על הסוס הלבן, כי אתה הוא מלך המשיח ותישאר מלך המשיח לעולם ועד, תיפתח את הנהר מהפרת ועד החידקל ותוריד את בית המקדש. עליתי על הסוס הלבן, פתחתי נהר (נגעתי בנהר והוא התפצל לשניים) והורדתי את בית המקדש (בית המקדש היה באוויר, ואני משכתי אותו למטה). ניגמר החלום.

יום למחרת חלמתי, שאני הולך לחפש את האבן החסרה בבית המקדש עם שבע כוהנים- הם היו לבושים בגלימות שחורות וגם את הפנים שלהם לא ראו, אבל בסוף אני מצאתי את האבן והנחתי אותה במקום החסר. ( כשקוראים את החלום בפעם הראשונה, נכנסים להלם והמוח נאטם- קשה למצוא קצה חוט לפירוש.)אני אשמח לקבל קצה של חוט.

תשובה:

כל אדם זוכה להיות חלק מבנין בית המקדש כאשר עושה מעשה טוב זה נחשב כאילו בונה אבן אחת בבית המקדש וכן כל מעשה ומצוה, כוונת החלום היא להורות לך להרבות במעשים טובים ובזה תזכה יחד עם שאר בני ישראל לבנות את בית המקדש עד שיבוא על ידי משיח צדקנו.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל