לתרומות לחץ כאן

קניה והחזר במוצר שיש בו פגם

שאלה:

שלום לרב,
קניתי טלית קטן עם הציציות בלחוד כדי שאני יעשה הקשירה לפי איך שאני אוהב. מצאתי באחד השקיות חוט של ציצית שהצמר מתפרק אז נסעתי בערך 23 קילומטר וקבלתי חדש ואז בשקית השניה מצאתי שוב פעם ונסעתי לסניף אחר שלהם ואמרו לך לסניף ההוא ושמה הם יכלו לעזור לך לא אמרתי שום דבר ונסעתי לסניף אחר שמה הבנאדם נתן לי בהתחלה חוט משומש אמרתי לו שיתן לי חדש נתן אבל הפעם נתן קצר אז התקשרתי אליהם ודרשתי שישלחו לי חוט הבייתה אמרו לי שהם לא שולחים בדואר חוט אחד אז איימתי עליהם ואמרתי להם שאם הם יגמרו לי לבוא עד עליהם אני יחזיר את כל הקניה הם אמרו לי שאם פתחתי את האריזה הם לא יקבלו
שאלתי מי פה צודק
תודה מראש

תשובה:

שלום וברכה,

אם אתה רוצה להחליף את החוט אתה צריך לחזור אליהם כדי לקבל חוט חדש.

אם יש פגם בחוט הם חייבים להחזיר לך גם אם פתחת את האריזה. פתיחת אריזה מבטלת החזרה רק אם אין פגם במוצר ואתה מתחרט על העסקה, אבל אם יש פגם אתה רשאי להחזיר את המקח מדין מקח טעות.

בהצלחה. 

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל