לתרומות לחץ כאן

תשלום על זמן שלא מגיע לי

שאלה:

שלום וברכה, עבדתי בנוסף לעבודתי כמאבטח , בחברת כח אדם , וסייעתי לאדם נכה צהל במשך כמה ימים בשבוע אחרי העבודה אחר הצהרים,
עשיתי תאום מס,
אני והוא באיזה שלב לא הסתדרנו, והסכמנו לסיים, והוא אמר שיעדכן את החברה, ואם לא יצרו איתי קשר שאומר לו או להם, ואני זלזלתי בזה ולא רק שזלזלתי גם רציתי אפילו למשוך קצת זמן אולי ארוויח מזה משהו מזה שמתעכבים עם הסיום העסקה שלי, עברו 3 חודשים בערך , ויצרו איתי קשר, הם לא ידעו שסיימתי לעבוד כנראה… חוסר צומת לב שלהם כנראה..
ואני לא טרחתי לשוחח איתם ..

ועכשיו יצרו איתי קשר ואמרו לי שיסדרו לי מכתב סיום העסקה, ושהרווחתי מזה שלא נודע להם כמו שצריך ושאקבל בזכות זה עוד תשלומים,..
הבנתי שאולי עשיתי משהו שהוא לא בסדר כי אולי זו הייתה אחריותי, וביקשתי מהם שיעשו את סיום העסקה לפי מתי שסיימתי ולא עכשיו. אך הם אמרו שזה ככה ושזה כסף שמגיע לי ושאני מרוויח מזה ולא מפסיד . אשמח לדעת מה הרב ממליץ לי לעשות .. השאלה מופנית לדיין .

תודה רבה

תשובה:

שלום וברכה,

עליך להודיע להם מתי בדיוק עזבת, ותודיע להם שלא עבדת אחרי תאריך מסוים. אם הם לא מתייחסים ומשלמים לך שכר גם המך הזמן מותר לך לקבל.

בהצלחה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. שלום וברכה לרב, ותודה על המענה .

    אשמח לדעת הרב , למה למרות שאני במכוון לא דיווחתי להם שהפסקתי לעבוד, ואפילו חשבתי על זה שיכול להיות שארוויח מזה , עדיין זה מגיע לי? האם החובה היא נטו עליהם?

    אשמח למקור תודה רבה לרב

  2. כתבתי שאתה צריך להודיע להם עכשיו ממתי הפסקת לעבוד ושלא מגיע לך שכר על התקופה שלא עבדת. אם אתה מודיע והם עדיין משלמים לך מותר לך לקבל.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל