לתרומות לחץ כאן

רב קו סטודנט

שאלה:

שלום
לפני החגים עדכנתי את פרופיל הסטודנט ברב קו שלי ע"פ ההסכם והתנאים של מרד התחבורה , נרשמתי במכללת מעיינות בירושלים שבאותו הזמן שנרשמתי הייתה בהסכם של משרד התחבורה כמוסד מוכר אצלם לקבלת הנחת סטודנט, אך את התשלום ע"ס 1350 שח לחוזה של חופשי- שנתי סטודנט לא רכשתי, אך הפרופיל היה כבר קיים ברב קו שלי, רק לא הטענתי את החוזה השנתי.
לפני שבוע לערך רציתי לרכוש ולהטעין את הרב קו שלי, ובעמדה של הרב הקו בעיר שהלכתי להטעין הפקידה שאלה אותי באיזו מכללה אני רשום, ואמרתי לה שאני רק רוצה להטעין כיוון שהפרופיל סטודנט כבר נרכש וקיים, והיא אמרה לי שמשרד התחבורה חסם את השימוש לכמה מקומות.
הלכתי משם והטענתי במקום אחר. וכן גיליתי שבכלל יכולתי להטעין את הרק קו שלי בעמדות ממוחשבות של רב קו וכן באתר רב קו און ליין בלי שאף אחד היה שואל אותי איזו מכללה .
יש לציין שלפי תנאי ההסכם של משרד התחבורה נרשמתי בזמן המותר ורק את החוזה לא הטענתי בכסף, אך הרב קו שלי כל הזמן הזה היה מוגדר כסטודנט אך לא חופשי שנתי
האם זה בסדר להשתמש בחוזה זה ?
תודה

תשובה:

שלום וברכה,

זה בסדר גמור אתה נהגת לפי החוק. אם יש לך פרופיל סטודנט והמכשיר טוען לך את הכרטיס, הרי לפי החוק זה נחשב ששילמת, ואין בכך גזל.

בהצלחה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. אני בפועל הטענתי בעמדה של רב קו בתחנה מרכזית אצל פקידים, ולפני שניגשתי להטעין שאלו אותי לאיפה מכללה אני משויך? ועניתי להם שנראה לי האוני' הפתוחה ( אני רשום במכללת מעיינות שזו שלוחה של הפתוחה)
    אם הייתי עונה להם מעיינות לא בטוח שהם היו מטעינים לי
    אבל בכל מקרה אם לא היו מטעינים לי שם הייתי יכול להטעין בעמדות ממוחשבות ללא סיוע בני אדם ואף אחד לא היה שואל אותי

  2. זה בסדר גמור אם הרב קו שלך נטען כסטודנט זה בסדר. אם משרד התחבורה רוצים לשנות את המדיניות עליהם לשנות בתחילת שנה, אבל אחרי שהם נתנו לך פרופיל של סטודנט לשנה הם לא יכולים לחזור בהם.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל