לתרומות לחץ כאן

לספר להנהלה מי מהבנות התחצפה

שאלה:

שלום רב !
ליפני יומיים קיבלתי טלפון ממנהלת בית הספר של ביתי בת 12, ואמרה לי שהיא שמעה שביתי היתה במכירה שהתקיימה באולם עם עוד שלוש חברות ובזמן שהמכירה עדיין לא התחילה, ביתי התחצפה למוכרת ואח"כ יצאו הבנות החוצה וביתי כיבתה את האור , והיא ראתה חובה לידע אותי .
שמעתי והודתי לה .
כשביתי חזרה שאלתי אותה מה היה במכירה והיא אמרה לי שהיות והמכירה לא התחילה היא חזרה מיד הבייתה . שאלתי אותה על ההתחצפות למוכרת וכיבוי האור ולא ידעה שום דבר על כך .
למוחורת ביקשתי ממנה שתשאל את חברתה מה היה במכירה וזו סיפרה לה בהתלהבות על מה שהיה וגם שהיא וחברה נוספת כיבו את האור .והוסיפה שחבל שביתי לא הייתה .כי היא הפסידה את "האקשן" שהיה.
השאלה היא האם מותר לי או מחובתי לומר למנהלת את מה שהיה, כדי לטהר את שמה של ביתי .כאשר המנהלת יודעת מי הם הבנות הנוספות שהיו שם ,
או רק לספר לה את מה שהיה בלי לומר בדיוק מי זו ואז היא יודעת שזו אחת מהשלוש אבל לא יודעת את שמה?
אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי
תודה רבה

תשובה:

אני חושב שחשוב מאוד לספר זאת להנהלה, חשוב גם שידעו שביתך לא היתה חלק מהענין הזה, זה עלול לפגוע ביחס שלהם אליה ובהבנה כיצד לנהוג בחינוכה, וגם אין כאן לשון הרע, שהרי הכל לתועלת, ההנהלה אינה נפגעת באופן אישית מהתנהגות זו, אלא רוצים לחנך את הבנות, ליידע את ההורים ולחשוב יחד מה לעשות, זה חשוב.

רוב נחת, ולהבא נראה שכדאי לבדוק עם מי היא מתחברת בשעות הפנאי…

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל