לתרומות לחץ כאן

בעל צופה בתמונות תועבה

שאלה:

שלום, אני נשואה עם ילדים ויש לי בעיה שאיני יודעת מה לעשות ולאן לפנות.
יש לי בעל די אכפתי ולרוב עוזר ונוטל חלק בתחזוקת הבית והילדים.
אבל יש שתי בעיות שמאוד מפריעות לי:
1. בגלל הילדים יוצא לנו פחות לשבת יחד ולדבר ועד שזה מתאפשר הוא יושב לשחק במשחקי מחשב מוזרים ולא יוצא לנו לדבר אני מנסה לדבר תוך כדי אבל יוצא שאני מדברת לעצמי…וזה מתסכל…
2. היו כמה פעמים שראיתי שבעלי מסתכל בסרטי תועבה וממש הצטערתי דיברתי איתו והבטיח שלא יחזןר..עשינו חסימה בכל המכשירים…לאחרונה ראיתי שהסתכל בתמונות פרופיל של בחורות בפייסבוק ומיד בא להיות איתי אח"כ…נפגעתי עד עמקי נשמתי וביקשתי שלא יתקרב אלי יותר…אני לא יודעת אם נהגתי נכון ומה עלי לעשות במצב זה? (כמובן שטען שזה רגע של טפשות וגם הוא הרגיש רע אחר כך ולא יחזור שוב…)
תודה מראש

תשובה:

שלום וברכה

קראתי בצער את שאלותיך.

  1. כדאי לשוחח עם הבעל בזמן נינוח ונעים על הבעיה, ולסכם על זמן שאתם יחד בלי שום מכשיר, נניח ארוחת ערב בה אתם יושבים רק אתם לבדכם בלי מכשירים, אני משוכנע שאם תדברו על זה מתוך קירבה ונעימות הוא יבין ויבוא לקראתך.
  2. אני מבין שבאופן כללי הוא רוצה להתקדם, ופעל בענין עם חסימת מכשירים וכו', אין לשבור את הכלים באופן זה, אלא לדאוג שלא יהיו בבית פיתויים מהסוג הזה, אבל העיקר להרבות אהבה ואחוה שלום ורעות. ולראות שיש בה אוירה תורנית ערכית, סעודות שבת כמו שצריך קביעות עיתים לתורה תפיליות וכו'.

בשורות טובות.

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל