לתרומות לחץ כאן

יעוץ לאישה שגילתה שבעלה לא נוהג עימה בישרות

שלום כבוד הרב
אני נשואה כבר כשנה, בשבועות האחרונים התחלתי לחשוד בבעלי, נכנסתי לפלאפון שלו ומצאתי שהוא מתכתב עם מספר נשים( חלקן נשואות) באופן קבוע, מעבר לזה היו שם התכתבויות גסות ומיניות שכוללות שליחת תמונות לא הולמות אחד לשניה.
פניתי לבעלי ושאלתי אותו אם הוא מסתיר ממני משהו, לאחר מספר פעמים הוא הודה באשמה.
הוא התחרט וביקש סליחה ואמר שהוא שמח שגיליתי כי הוא כבר במשך 3 שנים עושה את זה(זה בערך הזמן שאנו מכירים) ושהוא ניסה כבר כמה וכמה פעמים להפסיק והוא לא הצליח. הוא טוען שמעבר לזה לא היתה אף בגידה פיזית. יש לציין שאנו אנשים שומרי שבת אמנם אני הולכת בלי כיסוי ראש ועם מכנסיים אך מעבר לזה אנחנו דתיים לכל דברובנוסף גם שומרים את טהרת המשפחה.
הוא אומר שהוא לא עשה את זה כי חסר לו משהו, הוא אומר שטוב לו איתי והוא כועס על עצמו, והוא מוכן לעשות הכל בשביל להחזיר את המצב לקדמותו.
אני מאד פגועה, האמון שלי בו ירד, אני לא מאמינה לו בכלל וחשבתי על אפשרות של גירושין (יש לציין שאין לנו ילדים ואני לא בהריון).
הייתי רוצה להתייעץ לפני שאני מחליטה החלטות..
אשמח למענה בהקדם
תודה ויום טוב

תשובה:

שלום רב,

אכן תחושה קשה מאד. בסך הכל נשואים זמן קצר, וכבר מתגלה "תקלה" ברמה כזו. אבל אני לא הייתי ממהר להמליץ על גירושין, אם האיש מודה ששגה ונכשל, ומגלה רצון כנה לשינוי, למה למהר ולהתגרש.

אבל, את חייבת לעמוד על כך שהוא ילך לטיפול, אם הוא בעצמו אומר שכבר כמה פעמים הוא ניסה להפסיק את זה, וכעת מתברר שנסיונות אלו לא צלחו, הוא חייב ללכת לטיפול, ואם תרצו טיפול יעיל, את חייבת ללוות אותו בטיפול מקצועי. (אני מכיר את הרב אלעזר ולך 0548418686), אבל ישנם גם יועצים אחרים. אין לי ספק שטיפול יעיל, תקבלו כלים להתמודד וחיזוק טוב לבנית בית עם ערכים על אדני השלום והאחווה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל