לתרומות לחץ כאן

קשר שבין חתן לחמותו

שלום הרב
ברצוני לשאול שאלה שמפריעה לי מאוד ומציקה לי מאוד כל פעם מחדש.
אני נשוי 15 שנה ואב ל 4 ילדים. בכל פעם שאני רוצה להגיע לחמותי ( במיוחד עם לינה ) היא מעקמת את הפרצוף- משמע : לא מעוניינת שאגיע אליה!!! זה חמי וחמותי כאחד!!! חשוב לציין שזה התגובה שלהם גם לגיסי וגיסתי . הם 3 ילדים בבית ומאז שהתחתנו אנחנו בקושי מגיעים אליהם אולי פעם בשנה וגם זה בקושי. זה מאוד מפריע לי ומציק לי ואני רב עם אישתי המון בגלל זה כל פעם מחדש על אותו נושא. אישתי כבר השלימה עם המצב ואני לא משלים. ובגללם אני ממש מסתכסך עם אישתי ומונע מימנה אף לדבר עם הוריה ואוסר עליה להיות בקשר איתם ומתעצבן עלייה שנודע לי שהיא בקשר איתם למרות ההתנהגות שלהם אלינו. חשוב לציין שפרט לנושא ההכנסת אורחים שלהם הם בסדר איתנו ועוזרים ותומכים כלכלית מאוד!!! מה עלי לעשות? כיצד לנהוג ? האם מותר לי לאסור לאישתי להיות בקשר עם הוריה בגלל זה??? אודה לתשובתך.

תשובה:

שלום רב,

אני ממש מזועזע מהמחשבה שלך!

ראשית, נניח שאכן הם פשוט לא אוהבים שאתה מגיע אליהם ללינה, וכי זה סיבה לגרום לנתק קשר בין הורים לבתם?? זהו, בגלל זה מותר לך לגרום להם רעה, ולפצוע אותם נפשית? וגם מה חטאה לך אשתך שאתה חושב לגרום לו עוול נושא כזה??

עכשיו לאמת הפשוטה, ההורים לא רוצים שתבואו ללינה, כי בטבעם הם מרגישים מעט "זקנים" אין להם כח לבכיות וכד', ולכן הם רוצים, ומאד רוצים, שתגיעו מידי פעם למספר שעות. קשה להם כשבאים ליותר מזה, ומה רע בכך? כל ההורים חייבים לנהוג בדיוק אותו הדבר. ובכלל, מה ההורים עדיין חייבים לך, לאחר כל העזרה שלהם???

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל