לתרומות לחץ כאן

קשר בין האישה למשפחת הבעל

שלום. אני רוצה לשאול בקשר למשפחה של בעלי. מאוד קשה לי איתם. הם גם באים אלינו הרבה הביתה בלי הודעה מוקדמת. הם גם משאירים פה שקיות מלאות של דברים שהם לא צריכים למרות שאני מבקשת כל הזמן לא להביא. ונוצר מצב שאני כבר ממש עצבנית עליהם ואז הם כל הזמן נפגעים ממני ואז אני מתנצלת ואז הכל נהיה רגיש ולא נע

תשובה:

שלום רב,

מבין השורות אני מזהה שלש בעיות שיש לך איתם, "הם באים הרבה", "בלי הודעה מוקדמת", "הם גם משאירים וכו". דבר ראשון הייתי מציע לך לנסות לחשוב מדוע, הם באים הרבה? ועוד בלי הודעה מודקמת? והם גם לא עלינו… משאירים פה דברים?

אולי ננסה להבין, אני מניח שהם באים הרבה כי הם מאד אוהבים אותכם, לא? אחרת מדוע הם מגיעים הרבה? ואם כך, זו הסיבה שהם גם באים ללא הודעה מוקדמת, שהרי הם מרגישים איתך מאד טוב, וממש כבת ולכן הם מרשים לעצמם להגיע לא כל הודעה מוקדמת. ואם כך ניתן להמשיך הלאה, ולהסביר בצורה כזו מדוע הם גם משאירים דברים.

ראי, אני חושב שהסבר זה הוא הגיוני לגמרי וגם אמיתי. גם אם לא היינו מצווים לדון כל אדם לכף זכות הייתי מסביר את תופעה זו באופן הנ"ל.

אמת, אני מניח שזה מאד מפריע לך שהם באים בצורה כזו, את היית רוצה שהבית יהיה מאורגן, או שהם לא ישבשו לך את התוכניות, וכד', אבל אם תפנימי היטב היטב שזו הסיבה שהם נוהגים בצורה כזו, אני בטוח שזה יקל עלך לקבל את הדברים בפרופורציה הנכונה.

שיהיה בהצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל