לתרומות לחץ כאן

המלצה לסידור תפילה (אשכנז)

שאלה:

שלום רב, (עניתם לי כבר על שאלה זו, אך אינני מוצא את השאלה שלי באתר), אשמח להמלצה על סידור תפילה (אשכנז) שמומלץ למתחזקים שכולל בתוכו הסברים/ או כזה ש'נוח למשתמש החדש (בינתיים אני מתפלל בסמארטפון). ותודה רבה לכם שאתם נמצאים כאן כדי לענות על שאלות ולחזק, בזכותכם אני כבר מתפלל קבע כשבועיים שחרית-מנחה-ערבית.

תשובה:

שלום וברכה

יש כמה סוגים של סידור מבואר, יש של עוז והדר ויש של וינגרטן, תכנס לאחת מחנויות רשת אור החיים או יפה נוף הם נמצאים בפריסה ארצית בכל הריכוזים החרדיים ותתעניין על הסוגים השונים. קשה לכוין כראוי בתפילה מתוך הסמארטפון.

שיתקבלו התפילות.

הצטרף לדיון

תגובה 1

  1. למה בעצם לא להשתמש בסמארטפון? זה גם יוכל להראות איזה תפילה מתפללים כעת (שחרית/מנחה/ערבית) לפי זמני היום וגם איזה הוספה מוסיפים (יעלה ויבא/על הניסים/טל ומטר וכדו')!

    אך במחשבה שניה – יצא הפסדו בהפסדו! (אין כאן שכרו – מאיפה שלא תסתכל על זה – זה רק הפסד גמור) הרי עיקר המטרה של הסמארטוט-פון (מעבר למה שהם מרוויחים עלינו בגדול) זה להפוך את האנשים לסמארט(וט)

    פעם היה לאנשים סמארט-קופ = ראש חכם. היום זה רק טלפון חכם.

    פעם אנשים היו מפעילים את הראש. היום מפעילים את המחשב (מוח=שב)

    ואם יש הפסקת חשמל – אין אפשרות לערוך קניות. כי לדעת את מחיר המוצר X הכמות של כל דבר א"א להשתמש בדף ועט ולחשב כמו שהסבתות שלנו היו עושות. צריך תוכנה!

    ולשאול שאלות הלכתיות? פעם היו הולכים לרב = היום יש אתר! והרבנים דהכא לקחו על עצמם יוזמה ענקית ובמציאות שנכפתה עלינו הקימו את אתרא קדישא הדין שלא ילכו לרעות בשדות זרים בכל מיני "שאל את הרב" מפוקפקים

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל