לתרומות לחץ כאן

לא נותנים לי פטור מהצבא

שאלה:

כבוד הרב שלום, אני חוזרת בתשובה ואני עדיין לומדת בבית ספר חילוני בכיתה י״ב אבל הולכת עם חצאיות והכל אבל נשארתי כדי לסיים את הבגרויות האחרונות שלי. הצהרתי שאני דתייה לפני חודש בערך וקיבלתי זימון לראיון הצהרת דת כיוון שאני לומדת בבית ספר חילוני. הגעתי לשם והיא שאלה אותי שאלות על הדת ידעתי לענות על כולן אבל היא אמרה שילדה דתיה לא לומדת בבית ספר חילוני ובגלל שהמשפחה שלי גם נמצאים במסגרות חילוניות ואני בבית ספר חילוני היא לא רואה את הבעיה שלי להתגייס לצבא ויש את כל התפילות ויש רב וכדומה כדומה.. בסופו של דבר אחרי בכי ארוך ודברים כאלה ושיחה עם מנהלת לשכת הגיוס והרבה הפעלת מניפולציות עלי וניצול המצב שלי שכבר היה באמת חסר אונים לא נתנו לי אישור לפטור כי הרקע המשפחתי שלי לא מאפשר זאת ואין סיבה שלא אוכל להשתלב במערכת הצבאית עם העקרונות שלי וגם בגלל שהנתונים שלי גבוהים. אני מנסה עכשיו להילחם ולפתור את זה אבל אני באמת לא יודעת מה לעשות כבוד הרב, מה אם אגיע למצב שאחרי הכל לא אקבל את הפטור? היה לי קשה לוותר על הצבא אבל הבנתי שזו הדרך הנכונה והתפללתי על זה הרבה ואמרתי אם זה טוב בשבילי אז בבקשה שיקבלו את הפטור שלי ואני לא יודעת מה המסר שה׳ מנסה להעביר לי אבל השאלה אם אחרי כל מה שעשיתי הצבא עדיין לא יהיה מוכן לקבל את הפטור שלי, מה עלי לעשות? ואם אני כן אלף לצבא בסופו של דבר כי לא יקבלו את הפטור שלי האם זו נחשבת עבירה.

תשובה:

שלום וברכה,

אשרייך שבחרת בדרך הנכונה לחזור בתשובה!!!

אין לבנות מה לחפש בצבא, גדולי הדור מדור הקודם קבעו שגיוס בנות זה 'יהרג ואל יעבור' והדברים ידועים…

ה' הציב לפנייך ניסיון כדי שתעמדי בניסיון, ולא שחס ושלום תסיקי מסקנה שצריך ללכת לצבא, אלא משמים רוצים שתתגברי ותהיי חזקה ואיתנה.

לפי החוק אם את חוזרת בתשובה מגיע לך פטור דת, והרקע המשפחתי לא מחייב לפי חוק.

יש ארגון שפועל בנושא ועוזר בהליכי משפטים בליווי עו"ד על חשבון הארגון. כדאי מאוד שתיצרי איתם קשר, והם ילוו אותך הליך משפטי עד לקבלת הפטור.

שם הארגון: איגוד – 026507494.

השם יהיה איתך, ותזכי לעלות ולהתעלות וללכת בדרך השם.

בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל