לתרומות לחץ כאן

חטאתי!!

שאלה:

חטאתי עם גבר בבעילה אסורה. (אח"כ התברר לי שהוא מאורס והם מחכים לילד). יש לי יסוריי מצפון נוראיים!! בחיים לא נתתי לגבר לגעת בי!! זה היה בשטות של רגע. הבהרתי לו ששומרת נגיעה. בשעת מעשה היה קשה לעצור.. מה אפשר לעשות ע"מ לתקן זאת?

תשובה:

שלום רב,

אני מקווה שאת לא נשואה.. אכן איסור זנות הוא חמור מאד. כלומר, מעבר לאיסור דאורייתא של נדה, יש גם איסור זנות. ולמרות שיש דעות בראשונים שאין בזה איסור דאורייתא אלא רק דרבנן. העובדה היא שחז"ל מאד מאד הקפידו על כך. ולכן גם גזרו איסור ייחוד עם פנויה (אפילו אם היא טבלה במקווה). כלומר, למרות שלפי דעות אלו אין איסור דאורייתא, ובכל זאת עשו כאלה הרחקות – כנראה שהבינו חז"ל את חומר האיסור. וכך גם אנו מוצאים במה סוגיות בש"ס את המושג אין אדם עושה בעילתו בעילת זנות. וכדי שלא לעבור איסור כזה אפילו פעם אחת הוא יהיה מוכן לבצע אירועים דרמטיים בחייו – העיקר שלא לעבור על איסור זה אפילו פעם אחת! – כך אמדו חז"ל את דעתם של הבריות.

לכן, אין כל ספק שהקבלה הברורה ביותר שעלייך לקבל הוא לשמור לא רק על נגיעה שראית שזה כנראה לא מספיק. אלא לשמור ולהקפיד על הלכות ייחוד. על מרחק ושיחות מיותרות עם גברים. רק כך תוכלי לשמר את עצמך כראוי. ובזה יהיה גם כפרה על העוון שנכשלת בו.

 

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל