לתרומות לחץ כאן

תקשורת בין בני זוג

שאלה:

שלום רב,אנו נשואים 6 שנים . מתחילת חיי הנישואין הייתה לבעלי בעיה בהתנתקות קצת מהחברים. כל יום חמישי זה חובה לשבת עם החברים ועד שעות קטנות של הלילה.ואז כשאני מעירה שזה מפריע לי יש תלונות שאני מעירה הרבה ומדברת לא יפה כשאני קובעת עןבדת שיבוא הבייתה. אתמול קרה שוב וזה הקש ששבר את גב הגמל ואני לא יכולה לשאת את זה .
אני משתדלת לפרגן לו אבל הרבה הרבה זה בא על חשבוני ועל חשבון הבית.אתמול בעלי יצא למסיבת הודיה של חבר מהשעה 17:00 ועד 21:30 ,בשעה 22:00 הוא התקשר שהוא הולך לחבר לבית וכמובן שהוא התקשר ליד חברים ניסיתי לרמז שלא מתאים אבל הוא הלך ובשעה 11:40 התקשרתי אליו שיבוא הבייתה הוא פשוט אמר רק בגלל שאמרת לי ככה אני לא בא פשוט כי קבעתי לו שיבוא הבייתה ,נגמרה לו הסוללה בפלפון אז התקשרתי לחבר שלו ואמר לו לא לענות לי..יש לציין שבכיתי המון ועד מאוחר חזר הבייתה וראה שאני בוכה אבל לא מבין מה עשה כי אני דיברתי לא יפה כי כרגע נתפס על זה שדברתי לא יפה וקבעתי לו עובדה ליד חברים שלו שלדעתי בכלל לא שמעו. אני לא רוצה להתגרש בסך הכללי הכל בסדר אבל כל יומיים יש תכנון עם החברים אז בערך כל יומיים אני ישנה לבד ועצבנית ואני באמת לא מבינה למה אני צריכה את כל זה . בבקשה עזרה והתייעצות . יישר כח

תשובה:

שלום רב,

אכן לא מתגרשים כ"כ מהר… אני יכול להבין לליבך, ממש לא התכוונת לפגוע בו. אלא רק להגיע את תחושותייך, אבל זה כנראה יצא לך בצורה מסויימת. מאידך, אצלו הוא גם ממש לא מבין את תחושותייך, מצידו בס"ה הוא רוצה קצת להיות עם החברים? מדוע לא? אני בטוח שאם הוא היה מבין אותך היטב הוא היה משתדל לעשות את המפגשים הללו בצורה אחרת. מאידך אם היית יודעת טוב יותר כיצד לחדור לליבו ולהבין אותו יותר כנראה שזה היה נמנע. הסיפור הוא בס"ה תקשורת מעט לקויה. לעניות דעתי כדאי לכם ללכת לייעוץ כדי לשפר מעט את התקשורת ביניכם, זה יעזור לכם הרבה מאד.

הרבה הצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל