לתרומות לחץ כאן

עזרה לזולת

שאלה:

שלום! במסגרת עבודתי נתקלתי בעולה ותיקה, בודדה בעולם יחסית…כמעט בלי משפחה ובלי חברים.
באיזה פעילות אפשר להציע לה להשתתף באזור מגוריה?
האם ניתן לקשר אותה עם רבנית שתסייע לה (מעבר לגישה שכבר יש לה לעובדות סוציאליות).
אני מחפש מסגרות חברתיות עבירה גם עם זיקה ליהדות וגם בלי , אני רוצה להציע גם וגם שמא תחשוש שכל מטרתי היא לא לעזור אלא רק להחזיר אנשים בתשובה כי היא חילונית .
היא גרה באיזור המרכז.
תודה!!

תשובה:

שלום וברכה

בודאי כדאי מאוד, זה ישמח אותה ויעודד את רוחה, וגם יקרב אתה, תפני לאירגון לב לאחים המקומי ותשאלי אותם על פעילויות ומדרשות וכדומה הקיימות באיזור, ובהתאם למידע שיתנו לך תוכלי לפעול. אני ירושלמי ולא מכיר מקרוב.

בהצלחה רבה ותזכי למצוות.

מקורות:

הצטרף לדיון

5 תגובות

  1. שלום כבודו..אני גבר..
    אני מסייע לה מחוץ לשעות העבודה כגבר.. בהודעות בעיקר. מקווה שזה לא בעייתי כי זה מצווה גדולה ואין לי אפשרות להטיל את המשימה על אחרת כי הכל התנדבותי מחוץ לשעות העבודה כי מדובר במקרה מעט חריג.

  2. זה לא טוב, זה עצמו סיבה למהר ולקשר אותה לאירגון לב לאחים וכדומה ולהתנתק, זה לא מתאים ועלול למכשולות גדולים ואל תאמין בעצמך עד יום מותך. בהצלחה

  3. לא יודע. אולי יש מקום להחריג כמובן הכל במינון נכון. מדובר בעולה שחברתית נזנחה על ידי המערכת. צריכה כדורים כדי לישון בלילה מרוב קושי מנקה בתים בגיל 50 פלוס. אינני נמשך אליה כלל ועיקר. ואני לא חושב שיהיה נכון לסרב לעזור אם תבקש פה ושם
    מי יודע אם זה לא יגיע חלילה לפיקוח נפש שדוחה את כל התורה כולה. זה לא מצב שבו אני העוזר העיקרי שלה וכל היום אנחנו מתכתבים. אני אנסה לקשר אותה , אבל לצערי לא סומך כרגע על אף אחד חוץ מעצמי עובדה שעשרים שנה מצבה יחסית סטטי..המציאות מורכבת כבודו..
    בגלל שהיא אישה היא תפסיד את עזרתי? חלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל