לתרומות לחץ כאן

זוגיות בין נערה חרדית לבחור מתקרב

שאלה:

שלום כבוד הרב אני מבית חילוני ולפני תקופה עזרתי לבחורה חרדית עם מזוודות שוחחנו קצת ופשוט התאהבתי בה אהבה ממבט ראשון במשך כחודשיים חיפשתי אחריה רק בשביל לנסות לדבר איתה אני סטודנט ובדרכ לומד דרך הזום ופעם ראשונה שנסעתי פרונטלי פספסתי את האוטובוס וראיתי אותה ממקום לא צפוי סיפרץי לה שהיא לא מניחה לי מהראש כבר תקופה והצחלנו להיפגש ושמרנו על נגיעה וכיבדתי אותה כל הזמן והתחלתי להתחזק יותר למרות שמאוד קשה לי והמשפחה תומכת בהחלטה ופתאום נודע לה על שידוך שהוא מתוך הקהילה שאחותה נמצאת ושהיא סיפרה לאחותה עליי היא שאלה את הרב עליי שאמר לה בלי להכיר אותי ולא כלום עליי "תברחי" רציתי לשאול אם לדעת הרב זה מוצדק רציתי לקבל עוד חוות דעת התאמצתי המון בשבילה ואני באמת מרגיש שלא סתם הכל קרה

תשובה:

שלום ידידי,

ראשית ברכותי להצלחה רבה מאוד בדרך החדשה. הרך הזו טובה ונכונה ללא כל קשר לאותה נערה, זו הטובה האמיתית שלך כיהודי וכבן של בורא עולם, כולנו בסופו של דבר יהודים באותה מידה ומחוייבים לתורה במידה שווה.

בנוגע לנערה החרדית יש לך סוג של טעות, כי בסופו של יום זה לא הולך… האהבה הסוערת של מפגשים אקראיים בבסופו של דבר לא עומדת במבחן המציאות, וכאשר אין רקע משותף אמיתי, של מצב רוחני מתאים אופי וכו', אז זה מגיע לחוסר הבנה וחוסר הסכמה, בחיים עצמם האפורים כביכול מגיעים אותם התנגשויות שהתעלמת מהם בזמן הבלתי מחייב הזה של אותן פגישות.

לכן, אני באמת חושב שכרגע אתם לא מתאימים, וזה לא טוב לכם… אולי אחרי שתתקדם עוד ותגיע להכרה אמיתית בצדקת הדרך, תעשה דברים לא בשבילה אלא בשביל עצמך, תתרגל בענין תכנס מחשבתית וחברתית לעולם הזה, אז כבר תהיו קרובים בדרככם וזה יהיה אולי שייך, כרגע זה פשוט לא נכון.

יש עוד הרבה מה להאריך זה על קצה המזלג.

שוב, תצליח מאוד! ובשורות טובות.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. אני ממש מסוקרן לדעת, האם אין מקרים יוצאים מן הכלל?
    מה כבר יכול לקרות אם הם ייצאו כמה פגישות וישמרו נגיעה ויראו עד כמה הבחור רציני, אולי אכן יש כאן משהו אמיתי מהשמיים? האם לא הקב"ה הוא המזווג זיווגים?
    לא נשמע לי שמדובר בבחורה לא אחראית שתתחתן רק מתוך התאהבות. למה מהר כל כך לפסול, לא מובן לי הגישה הזאת. נכון, על פניו יש חוסר התאמה, אבל אף אחד לא יודע עד שלא מבררים. לפעמים הדברים הכי טובים צומחים מהמקומות שלא היינו מצפים…

  2. כרגע הם לא נמצאים באותו מקום בכלל, אולי בעתיד יהיו, אבל זה לא נושא לפגישות, יש כאן הרבה צורך בלמידה הפנמה מחשבה וכו'.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל